دیدار با رهبر تنها خواسته بابا رجب

در مراسم بزرگداشت جانباز محمدزاده فرزند او از سکته بابا رجب گفت و خطاب به مردمی که جز سرزنش کاری بلد نیستند، اظهار کرد: پدر من هیچ‌گاه از نظام و دولت چیزی نخواسته است و تنها آرزو دارد با رهبری دیدار کند.
کد خبر: ۴۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ - 18February 2015

دیدار با رهبر تنها خواسته بابا رجب

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت جانباز رجب محمدزاده ساعتی پیش با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران، نرگس آبیار، محسن مومنی شریف و اهالی مطبوعات و رسانه در خبرگزاری فارس برگزار شد.

در این مراسم فرزند جانباز محمدزاده با اشاره به اینکه قبل از پخش مستند، رفت و آمدهای پدر به سختی انجام میشد، بیان کرد: مردم او را نه به چشم یک جانباز بلکه کسی که بچه ها از او میترسند می دیدند. بعد از پخش مستند مردم او را به عنوان الگو شناختند.

فرزند جانباز دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تنها خواسته پدر دیدار با مقام معظم رهبری است، افزود: سال گذشته در سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا(ع) به این دلیل که جای مناسبی برای حضور پدر در برنامه سخنرانی پیشبینی نشده بود پدر در بین جمعیت دچار مشکل شد.

وی در پایان اظهار داشت: چند سال پیش نیز به خاطر حرف های مردم، پدر دچار سکته شد. با این وجود هیچگاه از نظام و دولت چیزی نخواسته و تنها آرزوی دیرینه او دیدار با مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار