رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز:

یادواره شهدای سادات ایده جدید و ارزنده‌ای است

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری یادواره شهدای سادات ایده جدید و ارزنده‌ای است و باید برای معرفی این شهدا به عنوان الگو به نسل جوان تلاش کرد.
کد خبر: ۴۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ - 01March 2015

یادواره شهدای سادات ایده جدید و ارزنده‌ای است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، بهرام پارسایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، اظهار کرد: امنیت، آرامش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون دلاوریها و رشادتهای شهیدان این مرز و بوم است که مخلصانه از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی به عزت برسد.

وی با اشاره به اینکه موقعیت کنونی ما و مردم به برکت خون شهدا و جانبازی و همت ایثارگران است، افزود: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که میتوان برای شهدا انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه باید در جامعه همواره یاد شهیدان را زنده نگاه داشت، خاطرنشان کرد: برگزاری یادوارههای شهدا اقدام شایسته و ارزندهای است که در استان فارس و شهر شیراز در مناسبتهای مختلف انجام میشود.

پارسایی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان میتوانند با حضور خود در این یادواره و در عمل با انجام اعمال نیک نشان دهند که رهرو شهدا هستند، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که شهدا نیستند که به برگزاری یادواره نیاز دارند بلکه این ما هستیم که به زنده نگاه داشتن یاد شهیدان نیاز داریم و ما باید اهداف شهدا را دنبال کنیم نه اینکه از اهداف شهدا سوءاستفاده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون یادوارههای شهدا در قالب گروههای مختلف یا از لحاظ مکانی یا رستههایی که شهیدان در جبهه و جنگ داشتند برگزار شده، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای سادات ایده جدید و زیبایی است زیرا شهیدان بهویژه شهدای سادات بر جامعه حق دارند و باید به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با آرزوی اینکه ای کاش امکان برگزاری یادواره تمام شهدا در یک روز و در یک مکان با حضور عموم مردم و مسئولان فراهم بود و با خون شهدا پیمانی محکم بسته میشد، بیان کرد: باید راه شهیدان را ادامه داد زیرا شهیدان برای آزادگی مردم و برای استقلال ایران اسلامی در جبهههای نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جان خود را برای آرامش کشور و مردم فدا کردند.

پارسایی با تأکید بر اینکه تمام مردم و مسئولان ما نیز باید به دنبال پیگیری اهداف شهدا باشند، گفت: باید برای آرامش مردم و استقلال کشور تلاش کنیم نه اینکه اهداف خاص و منافع شخصی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار