بانوی مازندرانی مدال جهانی خود را به آستان حضرت معصومه(س) اهدا کرد

در مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس قم، بانوی مازندرانی، مدال جهانی نقره خود را به حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا کرد.
کد خبر: ۴۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ - 19April 2015

بانوی مازندرانی مدال جهانی خود را به آستان حضرت معصومه(س) اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، زهرا ابراهیمی نایب قهرمان مسابقات جهانی 2014 «هان مادانگ» کره جنوبی، مدال خود را اهدا کرد.

آیتالله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در این مراسم ضمن تبیین جایگاه بانوی کرامت و نقش ایشان در حفظ و نشر آموزههای الهی، حضرت معصومه(س) را الگویی جامع برای همگان، به ویژه دختران معرفی کرد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در حفظ ارزشهای اخلاقی و انسانی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها برای حضور در عرصه ورزش، بسیاری از ارزشها را قربانی میکنند ولی جمهوری اسلامی ایران با توجه به تربیت درستی که نسبت به فرزندان خود دارد، توانسته اینها را هم در عرصههای بینالمللی حفظ کرده و در کنار آن کرامت و عفاف و ارزشهای انسانی را نیز حفظ کند.

زهرا ابراهیمی نیز در این مراسم گفت: موجب افتخار من است که مدال خود را به حرم بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا میکنم و امید است این بانوی بزرگ اسلام این مدال را بپذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار