مهدی فرجی مطرح کرد

آغاز چهارمین جشنواره بین‌المللی جام جم از شنبه آینده

دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: از خانواده‌هایی که درباره شهید آنها فیلم و یا سریالی ساخته شده است به نحو شایسته‌ای تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ - 22January 2014

آغاز چهارمین جشنواره بین‌المللی جام جم از شنبه آینده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تقدیر از رسانههایی که در سومین جشنواره بینالمللی جام جام حضور داشتند و اخبار آن را پوشش دادند ظهر امروز با حضور مهدی فرجی دبیر جشنواره، امیر محمدی دبیر اجرایی جشنواره و اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد. 

مهدی فرجی در این مراسم با بیان اینکه سومین جشنواره جام جم در 6 بخش وطبق برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شد، اظهار داشت: برای آنکه همه برنامه های اختتامیه را به خوبی اجرا کنیم بخشهایی از خوانندگی و نمایش برنامهها را حذف کردیم

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این جشنواره این است که با جمع شدن همه اهالی تلویزیون دور هم و تقدیر و تشکر از آنها همه عوامل برنامهساز و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون خود را جزیی از رسانه ملی می دانند. سعی ما این است که در دورههای آینده جشنواره جام جم را به صورت تخصصی برگزار کنیم.

فرجی تصریح کرد: در نظرسنجی مردمی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که مردم با بخشهایی از جشنواره مثل انیمیشن و مستند آشنا نیستند به همین دلیل از این بخش ها صرفنظر کرده و تصمیم گرفتیم تا زمانی که به راه دیگری در این زمینه دست نیافتیم از آن خودداری کنیم.

دبیر سومین جشنواره جام جم درمورد دعوت شدگان مراسم اختتامیه گفت: برای این مراسم نزدیک 850 نفر را دعوت کردیم که فقط 80 نفر آنها غایب بودند. این نشانه میدهد که این جشنواره برای جامعه هنری اهمیت بسزایی داردو هنرمندان برای آن ارزش قائلند. 

فرجی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای ما در این جشنواره این بود که  توانستیم ساختارهای برنامهسازی را آسیبشناسی کنیم. طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم اولین نشست هماندیشی برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم از روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. رسانه ملی با برگزاری این جشنواره نشان داد که اهمیت جشنواره جام جم کمتر نیست و امیدوارم سالیان آینده با رونق بیشتری برگزار شود.

دبیر جشنواره جام جم ارتباط بین فیلمسازان ایرانی با کشورهای دیگر را از دیگر دستاوردهای برگزاری این جشنواره عنوان و تصریح کرد: در سال آینده بخش بینالملل را بسیاربا شکوهتر از سالهای گذشته برگزار می کنیم و حضور خانواده معظم شهدا در مراسم سال آینده بسیار پر رنگ تر و ازخانوادههایی که درباره شهید آنها فیلم و یا سریالی ساخته شده است به نحو شایسته ای تقدیر خواهد شد.

دبیر جشنواره جام جم در پایان تاکید کرد: بخش پویانمایی به عنوان یکی از ساختارهای راهبردی رسانه ملی محسوب میشود، بهترین راه ارتباط با کودکان استفاده از انیمیشن است. در بخش پویانمایی به دنبال این هستیم که «قطب انیمیشن دینی» را با موضوعات و پیامهای دینی در کشور ایجاد کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار