برگزاری کارگاه انتقال تجربه احمدرضا درویش در پردیس سینمایی ملت همزمان با جشنواره مقاومت

احمدرضا درویش از فیلمسازان شاخص سینمای دفاع مقدس در «کارگاه انتقال تجربه» چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به انتقال تجربه‌های سینمایی‌اش می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 16September 2016

برگزاری کارگاه انتقال تجربه احمدرضا درویش در پردیس سینمایی ملت همزمان با جشنواره مقاومت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «احمدرضا درویش» که فیلمهای شاخص و تاثیرگذار «کیمیا»، «سرزمین خورشید»، «متولد ماه مهر» و «دوئل» را در ژانر دفاع مقدس در کارنامه فیلمسازیاش دارد در کنار «ابراهیم حاتمیکیا» و «رسول ملاقلی پور» از تاثیرگذارترین سینماگران عرصه دفاع مقدس است.

کارگاه انتقال تجربه احمدرضا درویش روز دوشنبه 5 مهر ماه ساعت 17 در پردیس سینمایی ملت برگزار میشود. وی در این کارگاه با محوریت فیلمهای سینمایی «سرزمین خورشید» و «دوئل» تجربهها و دستاوردهای سینمایی خود را ارائه میدهد.

کارگاههای انتقال تجربه یکی از برنامههای آموزشی و پژوهشی این دوره جشنواره مقاومت است که در آن یکی از بازیگران یا کارگردانان آثار سینمایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس و سینمای مقاومت به طور مستقیم و رودررو با مخاطب به بیان تجربیات و خاطرات خود از بازی یا ساخت آن اثر خواهند پرداخت.

چهاردهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار