مسئول سازمان بسیج اصناف عنوان کرد

بسیج اصناف یک بازوی تنومند در مقابله با تحریم است

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: بسیج اصناف می‌تواند بعنوان بازوی انقلاب نقش تاثیرگذاری در مقابله با تحریم‌های ناعادلانه دشمنان ایفا کند.
کد خبر: ۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰ - 02February 2014

بسیج اصناف یک بازوی تنومند در مقابله با تحریم است

"محمد ابراهیم کریمی" مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به ویژه برنامه های ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به دنبال آن هستیم که بازار ایرانیان متناسب با شان جمهوری اسلامی باشد و اثر فرهنگ و تمدن اسلامی را در فضای کسب و کار به خوبی حس کند.

کریمی افزود: بسیج اصناف در دهه فجر برنامه های گوناگونی را در سطح کشور اجرا می کند که برنامه هر منطقه متناسب با اقتضاعات و فرهنگ بومی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج اصناف ادامه داد: تمامی سازمان ها در تمام شهرستان و استان ها برنامه هایی برگزار میکنند که یکی از آن ها تجلیل از پیشکسوتان اصناف و بازار است که هرساله در ایام دهه فجر برپا می شود.

کریمی با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تحریم هایی که کشور با آن روبروست، گفت: بسیج اصناف در مسائل فرهنگی، توسعه و تعمیق آن مخصوصا در سطح بازار نقش هماهنگ کننده را داراست و میتواند بعنوان بازوی انقلاب نقش تاثیرگذاری در مقابله با تحریمهای ناعادلانه دشمنان ایفا کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار