حماس:

شهادت اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

«عبد الرحمان شدید» از رهبران جنبش حماس گفت که شهادت «یاسر حمدونه» اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی نشان دهنده وحشی گری مسئولان این رژیم است و ملت فلسطین در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ - 25September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، این رهبر حماس تاکید کرد: جنایت اعدام اسیر حمدونه بدون تردید با واکنش گروه های مقاومت مواجه خواهد شد و انتفاضه قدس در حمایت از مقدسات و اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی شروع شده است.
 
وی خواستار تشدید انتفاضه مردم فلسطین در واکنش به اقدامات صهونیست ها علیه ملت فلسطین شد و تصریح کرد که وضعیت اسیران فلسطینی بیش از هر زمان دیگری ناگوار است و واکنش نشان ندادن به اعدام اسیر حمدونه منجر به اعدام های بیشتر خواهد شد.
 
در همین راستا، کمیته امور اسیران فلسطینی روز یکشنبه به مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد که هر گونه اقدام علیه اسیران با تشدید مقاومت و عملیات شهادت طلبانه مواجه خواهد شد.
 
این کمیته تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به صورت عمدی اسیران فلسطینی را از خدمات پزشکی و بهداشتی محروم می کند و سیاست مرگ تدریجی را در قبال آنها در پیش گرفته است.
 
کمیته امور اسیران فلسطینی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی در مورد زوایای پنهان علت شهادت اسیر حمدونه و تمام اسیرانی که پیش از این شهید شده اند، شد.
 
منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها