در آستانه محرم:

برگزاری دومین همایش پرچم‌داران بصیرت در زنجان

مسؤول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: در آستانه ماه محرم، دومین همایش پرچم‌داران بصیرت در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 27September 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، بهنام محمدی اظهار کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی و پاسخگویی به شبهات دینی است.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم بیش از سایر ایام سال از ظرفیت‌های مبلغان و هیأت‌‎های مذهبی در تبیین موضوعات دینی و مذهبی استفاده می‌شود، تصریح کرد: از همین رو و به منظور تبلیغ بهتر قبل از ماه محرم جلسات آموزشی برای مبلغان و روحانیون و همچنین هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه هر سال در آستانه ماه محرم جلسه توجیهی با حضور مبلغان برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز این برنامه با عنوان دومین همایش پرچم‌داران بصیرت برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه امسال همایش مذکور روز چهارشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه بعد ظهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش در محل سالن اجتماعات حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش مبلغین محرم با عنوان طلایه‌داران تبلیغ خبر داد و گفت: این همایش نیز دهم مهر ماه در محل دارالقرآن‌الکریم برگزار خواهد شد.

محمدی بابیان اینکه محرم فرصت خوبی برای تبیین اهداف و قیام امام حسین(ع) است، گفت: عزاداران حسینی با نشان دادن چهره واقعی این قیام بزرگ در برگزاری هرچه باشکوه مراسم در این ماه بر این هدف مهم تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار