سردار زاده‌کمند در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

تقویت «بسیج» در دستور کار ستادکل نیروهای مسلح و سپاه قرار دارد

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: رمز موفقیت ما در تمامی عرصه‌ها تقویت «بسیج» است و این امر در دستور کار ستادکل نیروهای مسلح و سپاه قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ - 27September 2016
سردار «محمدجواد زاده‌کمند» معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی وظیفه دفاع و تامین امنیت کشور را عهده‌دار هستند.
 
وی اضافه کرد: روحیه جهادی دوران دفاع مقدس امروز هرچه بیشتر بر کارکنان نیروهای مسلح حاکم باشد، نیروهای مسلح می‌توانند همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتدار بیشتر بن‌بست شکنی کنند و گام‌های موثرتری بردارند و در عرصه برقراری امنیت نقش آفرینی کنند.
 
زاده‌کمند خاطرنشان کرد: حاکم کردن روحیه جهادی و بهره‌گیری از تجربیان دوران دفاع مقدس مهمترین کاری است که امروز در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد و به برکت خون شهدای دفاع مقدس این امر محقق خواهد شد. وجه تمایز و ویژگی بارز نیروهای مسلح ایران با سایر کشورهای دنیا در داشتن «روحیه جهادی» است.
 
وی گفت: دشمنان از ایمان و مجاهدت نیروهای مسلح که موجب اقتدار معنوی‌مان می‌شود، هراس دارند. 
 
معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش توان تهاجمی همگام با توان دفاعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، عنوان داشت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مصداق عبارت قرآنی «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» است؛ یعنی ما باید متناسب با شرایط و تهدیداتی که وجود دارد، آمادگی لازم را برای برخورد با هر تهدیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم. همه نیروهای مسلح تحت فرمان ولی امر مسلمین این آمادگی را از گذشته ایجاد کرده‌اند و تلاش خواهند کرد، روز به روز این آمادگی افزایش یابد.
 
زاده‌کمند در خصوص تقویت بسیج نیز اظهار داشت: همانطور که امام و رهبر معظم انقلاب فرمود‌ه‌اند، «بسیج» شجره طیبه است و در دفاع مقدس بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش آفرینی‌های بسیاری داشتند. امروز بسیج، هم در کنار نیروهای مسلح و هم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقش بن‌بست‌شکنی‌اش را ایفا می‌کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:  رمز موفقیت ما در تمامی عرصه‌ها تقویت «بسیج» است و این امر در دستور کار ستادکل نیروهای مسلح و سپاه قرار دارد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها