قهرمانی به دفاع پرس خبر داد؛

مؤلفان کتب درسی در همایش «دفاع مقدس، راه گشای امروز و فردا» گرد هم می‌آیند

معاون پژوهشی پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس گفت: همایش علمی «دفاع مقدس، راه گشای امروز و فردا» صبح فردا چهارشنبه هفتم مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ - 27September 2016
مؤلفان کتب درسی در همایش «دفاع مقدس، راه گشای امروز و فردا» گرد هم می‌آیند

«شهاب قهرمانی»، معاون پژوهشی پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به برگزاری همایش علمی «دفاع مقدس، راه گشای امروز و فردا» اظهار داشت: همایش علمی دفاع مقدس راه گشای امروز و فردا، چهارشنبه هفتم مهرماه از ساعت 9 الی 11:30 در سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش واقع در خیابان ایرانشهر شمالی برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های این همایش افزود: در این همایش سه کارگاه آموزشی با حضور سردار دکتر بارانی، رییس پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس، سرهنگ یارمحمدی، معاون پژوهشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سرهنگ نژاد رسول رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس و دکتر قهرمانی، معاون پژوهشی پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس برپا خواهد شد.

قهرمانی تصریح کرد: مخاطبان این همایش یک روزه گروهی از مؤلفان کتب درسی در دفتر تالیف مقطع متوسطه و ابتدایی و دفتر تالیف فنی و حرفه ای و کاردانش، مسوولین وزارتی، مدیران کل، مسوولین و اعضای حلقه های صالحین و مسوولین بسیج دانشجویی هستند.

معاون پژوهشی پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس در خصوص اهمیت این همایش بیان داشت: در این همایش ظرفیت های دفاع مقدس را به مؤلفین معرفی می کنیم، با وجودی که اطلاع داریم به صورت اختصاصی در کتب درسی مثلا در دینی پایه پنجم و یا فارسی ششم در چه بخش هایی از دفاع مقدس صحبت شده است، اما برای تقویت بیشتر و ایجاد انگیزه این همایش را ترتیب داده ایم تا مؤلفین با آموزه های دفاع مقدس آشنا شوند.

پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار