سردار سپهر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقتدار دفاعی مولفه حیاتی جامعه است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پس از ظهور انقلاب اسلامی در جغرافیای سیاسی جهان، ثابت شد که یکی از مولفه‌های حیات هر جامعه، وجود اقتدار دفاعی، امنیتی و قدرت مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ - 29September 2016
اقتدار دفاعی مولفه حیاتی جامعه استسردار محمدحسین سپهر در حاشیه همایش مبلغین کاروان های راهیان نور در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به ضرورت افزایش توان نظامی کشور، اظهار داشت: تجربه تاریخی خصوصا تجربه به دست آمده طی چهار دهه گذشته پس از ظهور انقلاب اسلامی در جغرافیای سیاسی جهان، نشان داده که یکی از مولفه‌های حیات هر جامعه وجود اقتدار دفاعی، امنیتی و قدرت مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: تولید این اقتدار در کشور از همبستگی عناصر حکومت، خواص و نخبگان با امام (ره) و رهبری حاصل می‌شود و اگر این مهم محقق شود، در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی مصونیت ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: پشتیبانی مردم از انقلاب یکی دیگر از مولفه‌های تولید قدرت و ایجاد شرایط حاکمیت اسلامی و تمدن اسلامی محسوب می‌شود. این مولفه به خودی خود می‌تواند توانمندی مافوق تصوری را در کشور ایجاد کند؛ که نمونه آن را می‌توان در دفاع مقدس و حضور 17 میلیون ایرانی در این رویداد مشاهده کرد. این اقتدار مردمی بود که کشورهای ابرقدرت جهان را به زانو درآورد.

وی مقوله اقتصاد و معیشت را سومین مولفه قدرت در کشور برشمرد و گفت: ما اگر اقتصادی مستقل داشته باشیم و نیازهای‌مان را بر اساس توانمندی 80 میلیون ایرانی تولید و تامین کنیم، یقینا هیچ کشوری نمی‌تواند در حوزه اقتصادی برای ما هزینه‌ساز شود.

سردار سپهر تاکید کرد: عدم تبعیت از دشمن عامل دیگری برای ارتقاء قدرت محسوب می‌شود. دشمن می‌خواهد ما را به اطاعت‌پذیری وادار کند؛ تا از این طریق انقلاب ما را تحریف کرده و زمینه‌ساز تضعیف ما شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به جنگ نرم دشمن که استقلال فکری و علمی را زیر سوال می‌برد، نیز اشاره و عنوان کرد: دشمن به دنبال نابودی توانمندی‌های ما است؛ لذا ضروری است تمامی مولفه‌های قدرت در کنار یکدیگر قرار بگیرند و زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش در کشور شوند؛ چرا که نقص یک مولفه، زمینه‌ساز نقص دیگر مولفه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ 311

نظر شما
پربیننده ها