مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان:

رزمایش الی بیت‌المقدس ظهور قدرت معنوی و رزمی بسیجیان سلحشور است/ بسیجیان الگوی آزادگی و مردانگی در جهان هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس ظهور قدرت معنوی و رزمی بسیجیان سلحشور است، بسیجیان الگوی آزادگی و مردانگی در جهان هستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ - 30September 2016

رزمایش الی بیت‌المقدس ظهور قدرت معنوی و رزمی بسیجیان سلحشور است/ بسیجیان الگوی آزادگی و مردانگی در جهان هستندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار علی مهدیخانی صبح امروز در مراسم رزمایش الی بیت‌المقدس شهرستان ماهنشان با بیان اینکه این رزمایش ظهور قدرت معنوی و رزمی بسیجیان سلحشور است، اظهار کرد: بسیجیان الگوی آزادگی و مردانگی در جهان هستند.

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس از الگوهای شاخص برای زندگی بهتر بوده، هستند و خواهند بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به اوضاع حساس منطقه و جهان افزود: امروز امنیت پایداری که به برکت خون شهدای عزیز زمان برقرار شده یک نعمت الهی است که بسیجیان قهرمان در خط ولایت‌فقیه باید ادامه دهندگان این راه پر افتخار باشند.

سرهنگ مهدیخانی گفت: بسیجیان ما با سرمشق قرار دادن حادثه کربلا و دفاع مقدس، با عمل به منویات مقام معظم رهبری، زمینه ساز ظهور خواهند بود.

وی عنوان کرد: رزمایش‌های رزمی بسیج علاوه بر نشان دادن روحیه دفاعی و آمادگی رزمی، نشانگر این است که جوانان ما با اتکال به قدرت لایزال خداوندی گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی و فداکاری برای حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار