حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد

فعالیت ۳ جریان صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۳ جریان صهیونیسم، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی مقابل نظام ما صف کشیده و علیه ما توطئه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ - 01February 2014

فعالیت ۳ جریان صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، حجتالاسلام و المسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم آغاز دهه فجر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی و انقلابهای پیشین توحیدی زمینه ساز تحقق حکومت الهی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و انقلابهای پیشین توحیدی و رسالت ملت ایران برای زمینهسازی حکومت الهی و دینی در سراسر گیتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به رسالت ملت ایران برای زمینهسازی حکومت الهی و دینی در سراسر گیتی تصریح کرد: 3 دوره مهم در تاریخ وجود دارد که حق و باطل در صحنه عمل به صورت دو اراده متجلی و اراده ذات الهی محقق میشود و یک طرف اراده ذات الهی و طرف دیگر اراده بندگان عصیانگر خداوند است.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شعارمان با کارمان منطبق نیست، گفت: شعارمان مقابله با کشورهای ابرقدرت است اما رفتارمان به اندازه کشورهای کوچک است.

وی افزود: با مصرف 155 میلیارد فوت مکعب گاز ملت ایران در مقابل 145 میلیارد فوت مترمکعب مصرف گاز چین نمیتوان در دراز مدت با آمریکاییها جنگید، این نشان میدهد که ساز و کار و شعارمان با هم منطبق نیست.

حجتالاسلام سعیدی با تاکید بر معرفی چهره خشن آمریکا به عنوان سرمداران ظلم تصریح کرد: نهتنها باید چهره خشن آمریکا به عنوان سردمدار ظلم به جهان معرفی کنیم، بلکه باید چهره واقعی ظلمستیزی ملت ایران نشان داده شود.

وی با بیان اینکه 3 جریان صهیونیستی علیه نظام اسلامی فعالیت میکنند، گفت: جریان صهیونیسم، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی مقابل نظام ما صف کشیده و علیه ما توطئه میکنند.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 12 بهمن 57 و 22 بهمن 57 زمان آغاز فراهم شدن علل و عوامل ظهور امام زمان(عج) است و برای آمادگی ظهور امام زمان(عج) انواع آمادگی باید وجود داشته باشد.

حجتالاسلام سعیدی گفت: آمادگی فردی، آمادگی سببساز مثل راهپیمایی، کمک به فلسطین و ایستادگی مقابل آمریکا، آمادگی داخلی، منطقهای و بینالمللی از مواردی است که باید برای زمینهسازی ظهور امام زمان(عج) از آن بهره برد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار