سعید راد:

بابت صحبت‌هایی که در مراسم افتتاحیه کردم عذرخواهی می‌کنم

بازیگر مطرح سینمای ایران گفت: من اگر مزاحم مسئولان جشنواره شدم و به خاطر احساساتم برای آن‌ها مشکلاتی پیش آوردم و یک لحظه حرف‌هایی زدم که از منطق خارج شد عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳ - 03February 2014

بابت صحبت‌هایی که در مراسم افتتاحیه کردم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «چ» با حضور ابراهیم حاتمیکیا، سعید راد، مریلا زارعی، مهدی سلطانی، بابک حمیدیان، فردین خلعتبری، عباس بلوندی، محمدحسین جعفریان، سیدعلی قائممقامی و مهدی زوارهای برگزاردر سالن برج میلاد برگزار شد.

در این نشست حسین جعفریان که مدیریت فیلمبرداری فیلم «چ» را برعهده داشت با اشاره به اینکه اینگونه نشستها باید بیشتر به کارگردان اختصاص داده شود به مسئولان جشنواره پیشنهاد داد تا از سال آینده جلساتی مختص به عوامل فنی فیلمها برگزار شود.

عباس بلوندی طراح صحنه و لباس فیلم «چ» با ابراز خوشحالی از همکاری با حاتمیکیا گفت: در شرق تهران محلهای به نام راوند وجود دارد که 80 درصد فیلم و فضاهای داخلی پاوه و قبرستان پمپ بنزین پاسگاه صحنه سقوط هلیکوپتر و غیره را در این لوکیشن فیلمبرداری کردیم ، کمک دوستان باعث شد تا جلوههای ویژه این فیلم به بهترین شکل انجام شود .

 در ادامه این جلسه سعید راد با اشاره به اینکه در طول زندگی هنری اش این افتخار را داشته که با تعدادی از بزرگان سینما همکاری داشته باشد، گفت: حرفهایترین افراد مطبوعات اینجا هستند ومن در حضور شما میگویم که ما بازیگرانی در سینمای ایران داشتهایم که هر کدام از آنها از بزرگان سینمای ما بودند؛ مرحوم خسرو شکیبایی که جایش خالی است یا بزرگانی مثل پرستویی کیانیان یا عربنیا. ما بازیگران با روانیات و روحیات خود  زندگی میکنیم و این شاخصه بازیگری است.

وی در توضیح صحبتهایی که در مورد بهروز وثوقی و فردین کرده بود، اظهار داشت: من اگر مزاحم مسئولان جشنواره شدم و به خاطر احساساتم برای آنها مشکلاتی پیش آوردم و یک لحظه حرفهایی زدم که از منطق خارج شد عذر خواهی میکنم، اما نظام جمهوری اسلامی در دنیا تثبیت شده است و همه در مقابل قدرت آن سر تعظیم فرود آوردهاند.

این بازیگر ادامه داد: من اگر چیزی را میگویم از روی احساسات می گویم نه اینکه بخواهم همه را با خودم طرف کنم، وقتی مسئولان جشنواره از من دعوت میکنند و من روی صحنه می روم و به دلیل احساساتم که ناشی از غریزه بازیگری است چیزی را میگویم، مسئولان و مدیران باید توجه داشته باشند که همه این حرفها از روی احساسات است و نه چیز دیگر. الان که به این مساله فکر می کنم می بینم که لازم بود که انجا کمی منطق داشتم.

بازیگر نقش تیمسار فلاحی در فیلم «چ» ادامه داد: آقای حاتمی کیا وقتی از من دعوت کرد که به این کار بیایم  از همکاری با این  کارگردان بزرگ دچار شعف شدم، در طول سال فقط چند کار از این دست ساخته میشود. در خارج از کشور برای هر کدام از بخشها یک نیروی متخصص وجود دارد اما در اینجا تالیف کارگردانی دوربین بازیگری رنگ و غیره را یک نفر باید بداند و وقتی همه چیز آنقدر تعریف شده است باید سر تعظیم فرود آورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار