القاعده مدعی شد:

ارتباطی با داعش در سوریه نداریم

فرمانده شبکه تروریستی القاعده با بیان این ادعا که ارتباطی با داعش در سوریه ندارد گفت: القاعده مسئول اقدامات این گروه در سوریه نیست.
کد خبر: ۱۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱ - 03February 2014

ارتباطی با داعش در سوریه نداریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از رویترز، ایمن الظواهری فرمانده کل القاعده با صدور بیانیه ای ارتباط با گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در سوریه را نفی کرد و گفت القاعده مسئول اقدامات این گروه در سوریه نمی باشد.

ظواهری در بیانیه ای اخیر خود گفت: "در گذشته از داعش خواسته ایم نیروهای خود را به عراق منتقل کند و فعالیت این گروه در عراق برای ما مهم است و در دوران کنونی هرگونه ارتباط با این گروه در سوریه را رد می کنیم".

فرمانده القاعده مدعی شده است عملیات ها و فعالیت های خود را در سوریه از طریق جبهه النصره پیگیری می کند و مسئولیتی در قبال فعالیت های داعش در سوریه نمی پذیرد.

در این بیانیه همچنین بیان شده است که القاعده در پی اعزام نیروهای داعش به عراق است و از فعالیت های ان در استان الانبار حمایت می کند.

لازم به ذکر است با وجود این نوع موضع گیری القاعده، داعش همچنان به فعالیت های خود در سوریه ادامه می دهد و همچنان فعالیت های مسلحانه و تروریستی خود در شمال سوریه را تعقیب می کند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار