محمود رضا بیضایی، دوازدهمین سردار از لشکر ایرانیان مدافع حرم

سرباز نهضت جهانی امام خمینی (ره)

محمود رضا بیضایی از سربازان نهضت جهانی امام خمینی (ره) و سرداری است که در مقابل سپاه کفر ایستاد تا اسلام ناب جاودانه بماند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳ - 05February 2014

سرباز نهضت جهانی امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از وطن امروز، "محمود رضا بیضایی" مشهور به حسین نصرتی، دوازدهمین سردار از لشکر ایرانیان مدافع حریم اسلام ناب محمدی در سوریه بود. تقسیمبندی ملیگرایانه مجاهدان راه حق که از کشورها و ملیتهای مختلف حتی از فرق مختلف اسلامی با شعار "کلنا عباسک یا زینب" گردهم آمدهاند تنها از آنها برمیآید که با آرمان "امت واحد اسلامی" بیگانهاند.

اما در میانه هماوردی قوای حق و باطل روبه روی یکدیگر رسالت خوشهچینی از گلزار خاطرات این شهید بزرگوار قسمت ما شد.

نام شهید محمودرضا بیضایی نشانهای است از ادای احترام و ارادت به همه سرداران شهید مظلوم و گمنامی که این روزها و شبها با کثیفترین شکل اسلام آمریکایی دست به گریبان میجنگند و بعضا حتی پیکر مطهرشان سهم آغوش مادرانشان نمیشود.

روضه محمودرضاهای جنگ سوریه را باید شنید تا مسیر جبهه جهانی نهضت امام خمینی(ره) بر همگان آشکار باقی بماند... "وقتی پیکرش را داخل قبر گذاشتم، از طرف همسر معززش گفتند محمودرضا سفارش کرده چفیهای که از آقا گرفته با او دفن شود.

جا خوردم! نمیدانستم از آقا چفیه گرفته. رفتند چفیه را از داخل ماشین آوردند. مانده بودم با پیکرش چه بگویم. همیشه در ارادت به آقا (زیدعزه) خودم را بالاتر از او میدانستم. چفیه را که روی پیکرش گذاشتم فهمیدم به گرد پایش هم نرسیدهام در این چند وقت.

یادم هست یکبار چند سال پیش گفت شیعیان در بعضی کشورها بدون وضو تصویر آقا را مس نمیکنند و گفت ما اینجا از شیعیان عقب افتادهایم." شهادتش، مزد پرکاریاش بود و با شهادتش "الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا" را ثابت کرد. روزهایی که در تهران با او میگذراندم شاهد بودم که چطور دو شب متوالی را نمیخوابد یا خوابش از دو، سه ساعت بیشتر تجاوز نمیکند.

تماسهای کاریاش شبها گاهی تا ساعت ۲ صبح طول میکشید و از صبح خیلی زود هم شروع به زنگ زدن به نفرات مختلف برای هماهنگی کارهای آن روز میکرد. چشمهای همیشه سرخ و تن همیشه خستهاش بارزترین خصوصیتش بود.

دفعه قبل که بعد از شهادت شهید محمدحسین مرادی بازگشته بود، کمردرد شدیدی داشت و نمیتوانست رانندگی کند. میگفت آنطرف برای این کمردرد رفتم دکتر، مسکنی زد که گفت این مسکن فیل را از پا میاندازد ولی فرقی به حال کمردرد من نکرد! با همین کمردرد هم سفر آخر را رفت. روزی هم که شهید شد، از دو شب قبل بیدار بود.

توی اتاقش پوستری از حاجهمت روی کمد لباسهایش زده بود که این جمله حاجهمت روی آن به چشم میخورد: "با خدای خود پیمان بستهام که در راه حفظ و حراست از این انقلاب الهی یک آن آرام و قرار نگیرم"... از این لحاظ به حاجهمت اقتدا کرده بود».

امروز امثال سردار شهید محمودرضا بیضایی به نیابت از همه مسلمانان چه آنها که از طرحهای دشمن برای ایجاد خاورمیانه بزرگ به فرماندهی صهیونیستهای سعودی و سلفی و یهودی مطلع هستند و چه آنها که در ساحل غفلتزدگی و دنیاطلبی با فراغ بال حمام لجن میگیرند، میجنگند و خون میدهند. جنگ نهایی نزدیک است و حتمی رفقا!

این را امام خمینی(ره) در پیام سالگرد کشتار خونین حجاج ایرانی در مکه و قبول قطعنامه ۵۹۸ رسما اعلام کرده: البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بینالملل اسلامیمان بارها اعلام کردهایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعهطلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ میگذارند از آن باکی نداریم و استقبال میکنیم. ما درصدد خشکانیدن ریشههای فاسد صهیونیزم، سرمایهداری و کمونیسم در جهان هستیم.

ما تصمیم گرفتهایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار شدهاند، نابود کنیم و نظام اسلام رسولالله(ص) را در جهان استکبار ترویج کنیم.

دیر یا زود ملتهای دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باجخواهی و مصونیت کارگزاران آمریکایی، حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری میکنیم ."

نظر شما
پربیننده ها