امیر ولی‌وند در جمع دانشجویان دافوس:

رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید مبتنی بر رزم مشترک باشد

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه هدف از حضور دانشجویان در محیط‌های و شرایط اقلیمی متفاوت تطبیق آموزه‌های نظامی با رزم کلاسیک و ناهمتراز است، گفت: رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید به طور ویژه مبتنی بر رزم مشترک باشد.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ - 23October 2016
رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید مبتنی بر رزم مشترک باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی ستاد آجا، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در جمع دانشجویان که جهت بررسی اقلیم‌های عملیاتی به شهر منجیل سفر کرده‌اند، اظهار داشت: این اولین‌باری نیست که آموزش‌های خارج از پادگان را دیده‌اید؛ اما هدف، دیدن بر اساس تجربه است که بسیار مهم است و باید به آموزش‌ها نگاهی متفاوت نسبت به گذشته داشته باشید.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از حضور شما در این محیط، فراگیری آموزه های نظامی و تطبیق آن با رزم کلاسیک ورزم ناهمطراز به ویژه رزم مشترک این است که نباید تک نیرویی فکر کنید و به آن عمل کنید بلکه باید اساس انتخاب شما نگاه عمیق به رزم مشترک باشد.

امیر ولی وند تاکید کرد: بررسی اقلیم‌های متفاوت در این دوره برای درک عمیق دانشجویان بر اساس آموزش‌های که در گذشته دیده‌اند و انطباق آن با شرایط فعلی خود برای نبردهای احتمالی در حوزه پدافند و آفند است.

وی در پایان توصیه کرد: دانشجویان باید در جهت افزایش توان رزم، منطقه عملیاتی مختلف را مطالعه کنند و با بهره گیری از تجارب کسب شده و قدرت ایمان با تهدیدات مبارزه نمایند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار