سخنگوی ناجا مطرح کرد؛

تکذیب کشته شدن تعدادی از کول‌بران در مرزهای غربی کشور

سخنگوی ناجا گفت: کشته شدن تعدادی از کول‌بران در مرزهای غربی کشور از سوی رسانه‌های خارجی دروغی بيش نيست.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ - 25October 2016
کشته شدن تعدادی از کول‌بران در مرزهای غربی کشور دروغی بیش نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعيد منتظرالمهدی» سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جوسازی‌های رسانه‎های غربی مبنی بر کشته شدن تعدادی از کول‌بران در مرزهای غربی کشور در سال 94 گفت: شايعه کشته شدن تعدادی از کول‌بران، در مرزهای غربي کشور، از سوي رسانه‌های خارجی دروغی بيش نيست.

وی بيان کرد: اين اخبار دروغ در حالي منتشر شده است که تلاش‌های انجام گرفته در خصوص ساماندهی کول‌بران در مسيرها و چارچوب‌های قانوني نشان از توجه نظام به محرومان و مقتضيات جامعه دارد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: بي‌شک تعمد رسانه‌های خارجی در معرفي قاچاقچيانی که با عنوان مجعول کول‌بر، مخفيانه و شبانه سعی به ورود در کشور دارند، حکايت از خواست اين رسانه‌ها در تضعيف حريم مرزهای ايران و امکان ورود افرادي دارد که با مقاصد گوناگون و فارغ از ترويج اقتصاد غيررسمي و سودهای کلان، به دنبال ورود سلاح، مواد منفجره و مواد مخدر در اشکال مختلف و همچنين خدشه‌دار نمودن امنيت مثال زدنی کشور عزيزمان ايران هستند.

سردار منتظرالمهدی گفت: بی‌شک، پليس نسبت به ورود مخفيانه و غيرقانونی هر فرد و شکستن حريم امن مرزهای کشور برخوردی قاطعانه خواهد داشت و بر سر جان و امنيت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار