سردار دهقان خبر داد؛

افزایش 10 برابری ظرفیت بخش‌های صنعت دفاعی/ توانایی وزارت دفاع در انجام ماموریت‌های ریلی، هوایی و نفت و گاز

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در بروزسازی و نوسازی صنایع توفیقات خوبی داشته‌ایم، گفت: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده‌ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ - 25October 2016
ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا 10 برابر افزایش دادیم/ تعهداتمان را به نیروهای مسلح انجام دادیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در به روزسازی و نوسازی صنایع توفیقات خوبی داشته‌ایم، افزود: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده‌ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده‌ایم.

وزیر دفاع گفت: از دیگر برنامه‌های ما این بود که منطق درستی بر اداره وزارت دفاع حاکم شود و هم اکنون سازمان‌ها بر مبنای ارکان‌شان هدایت می‌شوند.

سردار دهقان افزود: حل مسائل با نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید بوده است و پاسخگویی به نیروهای مسلح به علت اینکه مطالبه‌گریشان همیشه رو به افزایش است، بسیار سخت است اما با این وجود تعهداتمان را به نیروهای مسلح جواب دادیم و از برنامه جلو هستیم.

وزیر دفاع گفت: در سطح ملی هم با وجود برخی مخالفت‌ها در بحث ستاد بحران و آتش سوزی‌ها ورود کردیم و در توافق با سازمان مدیریت، محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد شیلات، سازمان جنگل‌ها و محیط زیست را تجهیز کنیم که تا پایان امسال این برنامه محقق می‌شود.

سردار دهقان افزود: امروز قادریم در بخش ریلی، حمل و نقل عمومی، هوایی و نفت و گاز ماموریت و مسئولیت بپذیریم.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با کشورهای مختلف جهان در حوزه دفاعی تصریح کرد: با فعال‌سازی دیپلماسی دفاعی توانسته‌ایم گام‌های بلندی در این حوزه برداشته و امروز همکاری دفاعی خوبی با کشورهای مختلف جهان داریم.

وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع با تمام توان در خدمت سیاست‌های دولت است، از حمایت‌های رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در فعال سازی و مشارکت دادن ظرفیت‌های صنایع دفاعی در توسعه ملی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، از اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی برتر پیشرفت بیشتر کشور در همه سطوح یاد کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار