واکنش لاریجانی به پیشنهاد اروپایی‌ها برای احداث دفتری در ایران؛

دستگاه قضا هرگز به کسی اجازه تاسیس لانه فساد نمی‌دهد

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به پیشنهاد اروپایی‌ها برای احداث دفتری در ایران، گفت: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه تاسیس چنین لانه فسادی را در تهران به کسی نخواهد داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 26October 2016
دستگاه قضا هرگز به کسی اجازه تاسیس لانه فساد نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محمدجواد لاریجانی» دبیر ستاد حقوق بشر در جمع خبرنگاران در خصوص پیشنهاد اروپایی‌ها برای احداث دفتری در ایران اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند از طریق احداث این دفتر با سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های حقوق بشری ارتباط نزدیک برقرار کنند و از طریق آن‌ها تعهدات حقوق بشری ایران را رصد کنند.
 
وی افزود: باید به آن‌ها این اطمینان را بدهیم که دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه تاسیس چنین لانه فسادی را در تهران به کسی نخواهد داد. ما نیازی به ناظر نداریم و عملکرد اتحادیه اروپا در امر حقوق بشر بسیار ضعیف می‌دانیم و طرف اروپایی در این خصوص نه صلابت و نه لیاقت دارد.
 
لاریجانی خاطرنشان کرد: سیستم قضایی آمریکا تا به حال میلیاردها تومان از دارایی‌های ملت ایران را به بهانه‌های مختلف گرفته است. این‌ها دزد سر گردنه هستند که فقط هدفشان تاراج اموال ملت ایران است. سیستم و تشکیلات قضایی آمریکا ناامید کننده و کاملا در جهت مقاصد سیاسی عمل می‌کند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار