مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس بخوبی تبیین شود

مدیر کل حفظ آثار آذربایجان شرقی گفت: نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس باید بخوبی تبیین شود و از ظرفیت ایجاد شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی بهترین استفاده صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰ - 27October 2016
به گزارش دفاع پرس از آذربایحان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید محلاتی تبریز ضمن ارج نهادن به ایثارگریها و زحمات پزشکان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی را کشیده اند که باید نقش این قشر بخوبی تبیین و به جوانان و نوجوانان عزیز منتقل شود.
 
نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس باید بخوبی تبیین شود

سردار جعفری با اشاره به اینکه سعی ما بر این است که نقش کلیه اقشار مختلف حاضر در دوران دفاع مقدس را در باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی تبیین و ارائه کنیم، افزود: مکانی برای بیان زحمات وتلاشهای پزشکان و امدادگران عزیز پیش بینی شده است که امیدواریم با همت شما عزیزان، این کار را بخوبی انجام و آنرا به مردم عزیزمان ارائه نماییم.
 
نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس باید بخوبی تبیین شود 

در ادامه این جلسه ، دکتر صومی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز) و دکتر اسدی (رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز) ضمن استقبال گرم از موضوع مطرح شده، اعلان آمادگی نمودندو نسبت به اخذ مجوز احداث کلینیک جهت خدمات دهی به ایثارگران عزیز به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، مساعدت گردد.  
 
نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس باید بخوبی تبیین شود 

گفتنی است این دیدار در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار و برادران: اسماعیل آذریان(معاون فنی مهندسی)، اباصلت محمد قاسمی کلیبر(معاون اداری و پشتیبانی)، رضا قلیزاده( معاون ادبیات و انتشارات)، صمد علی بیگلو (معاون روابط عمومی و تبلیغات نیز حضور داشتند.
 
نقش پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس باید بخوبی تبیین شود 

گفتنی است خاتمه این جلسه با زیارت حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس استان همراه بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار