با حضور بیش از 2 هزار نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس؛

گردهمایی آزادگان اردوگاه «موصل یک» در شهر طرقبه برگزار شد

هشتمین گردهمایی آزادگان اردوگاه «موصل یک» در شهر طرقبه و مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 29October 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، هشتمين گردهمايي آزادگان اردوگاه «موصل یک» سراسر کشور با حضور بیش از 2 هزار نفر از آزادگان دلاورمرد هشت سال دفاع مقدس در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) شهر طرقبه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس نهم در این گردهمایی، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس پشتوانه انقلاب و اسلام است به شکلی که تا امروز همچنان دستاوردهای این دفاع همه جانبه را در سرتاسر عالم شاهد هستیم.

وی افزود: اسارت اسرا را توانمند می کرد و از آنان انسان‌هایی قدرتمند می ساخت، آنان در دوران اسارت خود تنها عبادت را سرلوحه کار و رفتار خود قرار می دادند و این اعمال به حدی بود که اردوگاه به عبادتگاه شباهت پیدا کرده بود، همین فضای معنوی باعث شد که خداوند متعال دعای این آزادگان سرافراز را مستجاب کند و ایران اسلامی را در دفاع مقدس به پیروزی برساند.

همچنین سردار اکبر نجاتی مدیرکل بنیاد جفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه این گردهمایی در سخنانی ابراز داشت: آزادگان در کنار رشادت‌های شهدا و ایثارگران، دشمن را به زانو درآوردند و نگذاشتند آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، شهدا و ایثارگران در نبرد مستقیم با دشمن و آزادگان در نبرد غیر مستقیم با جبهه کفر مشغول مبارزه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار