سردار رحیمی خبر داد؛

دستگيری سرشاخه اصلی ترانزيت و توزيع مواد مخدر در شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر و دستگيری سرکرده اين باندها به همراه 2 تن و 574 کيلو موادمخدر طی سه عمليات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ - 30October 2016
دستگيری سرشاخه اصلی ترانزيت و توزيع مواد مخدر در شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعاليت گسترده باندی بين المللي به سرکردگی يکی از قاچاقچيان معروف در استان سيستان و بلوچستان، برخورد و مقابله با اين باند به ويژه سرکرده آن در دستور کار پليس استان قرار گرفت.

رحیمی افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شناسايی محورهای حمل موادمخدر در محورهای فرعی شهرستان ايرانشهر توسط اين شرور و قاچاقچی حرفه‌ای، تيم‌های ويژه و عملياتی پليس به منطقه اعزام و پس از شناسايی کامل تحرکات اين گروه، اقدام به اجرای کمين در مسير وی کردند.

سردار رحيمی با بيان اينکه قاچاقچيان مسلح در ساعات پايانی شب گذشته و پس از ورود به کمين، به محض مشاهده ماموران پليس به سمت آن‌ها تيراندازی کردند و با آتش پر حجم تيم‌های عملياتی پليس روبه رو شدند، گفت: پس از يک ساعت درگيری مسلحانه و مجروح شدن اشرار، آنها با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

اين مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پليس در بررسی صحنه و بازرسی از خودروهای اشرار، يک تن و 440 کيلو ترياک، 96 کيلو هروئين به همراه مقادير متنابهی مهمات جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: ماموران پليس در ادامه عمليات تعقيب و گريز به منظور دستگيری اين سر شبکه، با بهره گيری از منابع محلی، اين متهم را در حالی که در درگيری با پلیس زخمی و با هويت جعلي در يکی از بيمارستان‌های شهرستان ايرانشهر تحت درمان بود، دستگير کردند.

وی در ادامه به درگيري مسلحانه ماموران پليس مهرستان با قاچاقچيان مسلح در ارتفاعات اين شهرستان اشاره کرد و گفت: در اين درگيری شبانه، يک قاچاقچی مسلح دستگیر، يک دستگاه خودرو توقیف و 740 کيلوگرم ترياک کشف شد.

سردار رحيمی افزود: همچنین در عمليات پليسی ديگر، تکاوران قرارگاه عملياتی عمار فرماندهي انتظامی استان سیستان و بلوچستان، باند ديگری از توزيع کنندگان مواد مخدر را در حوالی شهرستان زاهدان شناسايی که در اين عمليات يک قاچاقچی سابقه دار به همراه يک دستگاه خودرو دستگير و از وی 300 کيلو ترياک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان، مبارزه با مواد مخدر را اولويت اول پليس استان عنوان و خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچيان مواد مخدر با تمام توان در دستور ويژه کار پليس قرار دارد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار