به قلم سارا عرفانی؛

زندگی حضرت معصومه (س) منتشر می‌شود

نویسنده و فعال ادبی و فرهنگی از مراحل پایانی نگارش اثری درباره زندگی حضرت معصومه(س) برای نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ - 30October 2016
زندگی حضرت معصومه (س) منتشر می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سارا عرفانی، نویسنده، از نگارش زندگی‌نامه حضرت معصومه(س) خبر داد و اظهار کرد: داستان زندگی حضرت معصومه را برای گروه سنی نوجوان و به سفارش انتشارات مدرسه می‌نویسم و تا چند روز دیگر نگارش این اثر به پایان می رسد.

وی ادامه داد: این اثر زندگی حضرت معصومه را از دوران پیش از تولد تا وفات ایشان روایت می‌کند و قرار است در مجموعه ای که از کتاب هایی که به بانوان تاثیرگزار و برجسته اسلام می پردازد، منتشر شود.

عرفانی همچنین گفت: برای نگارش زندگی‌نامه خودم شخصیت حضرت معصومه(س) را انتخاب کردم، چرا که ارادت خاصی به این حضرت دارم. اثر پیشین بنده هم به امام رضا(ع) مرتبط بود و خواستم در این اثر نیز به نوعی عرض ارادت خود را به آن حضرت و خاندان پاک و مطهرشان ابراز کنم.

نویسنده کتاب «لبخند مسیح» با بیان اینکه نگارش برای کودکان و نوجوانان امری دشوار است، اظهار کرد: معتقدم نگارش داستان برای کودکان بر خلاف تصور برخی نویسندگان، بسیار دشوارتر از نگارش داستان برای نوجوانان و بزرگ‌سالان است و تا به حال نیز جرئت نداشته ام وارد این عرصه شوم. البته داستان نویسی برای نوجوانان هم مانند کودکان دشوار است و باید بدانیم مخاطب نوجوان با روحیات خاص و لطیف خود اثر را می‌خواند و اینکه چنین مخاطبی با اثر ارتباط برقرار کند، کار دشواری است.

سارا عرفانی فارغ التحصیل کارشناسی الهیات گرایش فلسفه اسلامی دانشگاه شاهد است. وی تجربه دبیری علمی بخش داستان جشنواره شعر و داستان جوان سوره را پشت سر گذاشته و در جشنواره ها و فستیوال های بسیاری به عنوان دبیر و یا داور حضور داشته است.

از این نویسنده تا به حال آثاری همچون: لبخند مسیح، انتشارات سوره مهر (چاپ یازدهم)، از جنس خدا، زندگی‌نامه داستانی شهید نصرت اله الله کرمی، سردار استقامت، زندگی‌نامه داستانی سردار شهید محمدجواد آخوندی، دلاورمرد سیستان، زندگی‌نامه داستانی سردار شهید میرقاسم میرحسینی (چاپ چهارم)، زنگ عبور، داستان های کوتاه کوتاه از شهدای دانش آموز، پروانه ای که سوخت، زندگی‌نامه داستانی شهید مجتبی نواب صفوی (چاپ پنجم)، صد درجه سانتیگراد، گردآوری آثار برتر پایگاه فرهنگ و ادب فارسی؛ لوح، عطر عطش، گردآوری آثار برتر سوگواره داستان کوتاه کوتاه عاشورایی، هدیه ولنتاین، مجموعه داستان، انتشارات کتاب نیستان (چاپ دوم)، پنجشنبه فیروزه ای، انتشارات کتاب نیستان (چاپ چهارم)، ترجمه کتاب لبخند مسیح در کشور کرواسی منتشر شده است.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها