چه کسانی دستاوردهای آزادگان را به چالش می‌کشند؟

یکی از آزادگان دفاع مقدس گفت:کسانی که با رفتار غلط و مدیریت ناصحیح خود،دستاورد اسارت‌های چند ساله آزادگان را به یغما برده و به چالش می‌کشند باید روزی جوابگو باشند.
کد خبر: ۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴ - 18August 2013

چه کسانی دستاوردهای آزادگان را به چالش می‌کشند؟

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین میرسید که در مراسم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس در سمنان سخن میگفت، افزود: اسرا و آزادگان دفاع مقدس کسانی هستند که روزهای جوانی خود را فدا کردند تا در دوران پیری با عزت نفس و سربلندی زندگی کنند. عزت و سربلندی کشور هم مفت به دست نیامده است که ارزان از دست برود.

این استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه همسران آزادگان بدانند که خدمت به اسرا یک افتخار بزرگ است چرا که آزادگان در امتداد عاشورا هستند، اضافه کرد:اینها کسانی هستند که با همه وجود خود و خانوادههایشان در رکاب نظام و انقلاب به دفاع از آن پرداخته و خواهند پرداخت.همه امیدواری اسرا این بود که روزی با عزت برخواهیم گشت و همین طور هم شد و آزادگان با عزت برگشتند.
 
وی افزود: روزی که از اردوگاه آزاد شدم رو به قبله کردم و همه عراقیها را حلال کردم و گفتم:خدایا من به سهم خود هر شکنجه و شلاق و اذیتی که از سوی عراقیها به من روا داشته شده را میبخشم.
 
حجتالاسلام میرسید در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه خداوند جای عدالت و عدل نشسته است،گفت:کسانی که با رفتار غلط و مدیریت ناصحیح،تبصرهها و ماده قوانین ناعادلانه و ظالمانه دستاوردهای اسارتهای چند ساله اسرا را به یغما برده و به چالش میکشند باید روزی جواب خدا را بدهند.
 
در این مراسم تعدادی از آزادگان سمنانی تجلیل شدند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار