خاطره فرمانده ناجا از روز ۲۲ بهمن

فرمانده امروز؛ جوان گروه تامین امنیت تهران دیروز

فرمانده ناجا در خاطرات خود از روز ۲۲ بهمن‌ماه می‌گوید: من به همراه دوستانم اسلحه به دست ترک موتورسیکلت در خیابان‌های تهران گشت‌زنی می‌کردیم و به یاد دارم که در آن روز به زندان اوین و پادگان عشرت‌آباد سابق سرکشی می‌کردیم.
کد خبر: ۱۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱ - 10February 2014

فرمانده امروز؛ جوان گروه تامین امنیت تهران دیروز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم "سردار اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به خاطرات خود از روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ اظهار داشـت: در آن زمان منزل ما در خیابان دماوند قرار داشت و در پایان شب ۲۱ بهمنماه که درگیری گارد شاهنشاهی همافران در جنوب پادگان نیروی هوایی کماکان ادامه داشت من از قم به تهران آمدم.
 
وی ادامه داد: در آن زمان مسجد محله ما که در ۳۰ متری نارمک واقع شده بود با یکی از ستونهای تیپ همدان درگیر شد و من به یاد دارم که در آن شب مردم و اهالی محله با استفاده از سلاحهایی که از پادگانها به دست آمده بود با این ستون درگیر شدند و با کوکتلمولوتف تانکها و نفربرهای این ستون را آتش زدند.
 
فرمانده ناجا در خاطرات خود از روز ۲۲ بهمنماه میگوید: از صبح روز ۲۲ بهمن من به همراه دوستانم اسلحه به دست ترک موتورسیکلت در خیابانهای تهران گشتزنی میکردیم و به یاد دارم که در آن روز به زندان اوین و پادگان عشرتآباد سابق سرکشی کردیم.
 
احمدیمقدم با شیرین خواندن خاطرات آن روز گفت: آن روزها تمامی جوانان با اطلاع از کوچکترین درگیری در هر نقطه شهر با موتورسیلکت، خودرو، وانت و یا هر وسیله ممکن دیگر، خود را به نقطه درگیری میرساندند تا در این پیروزی سهیم باشند.

نظر شما
پربیننده ها