مشاور نخست وزیر عراق:

سیاستمداران حامی منافقین، شرافت ندارند

مشاور نخست وزیر عراق با انتقاد از کشورهای حامی گروهک تروریستی منافقین گفت: سیاستمداران حامی منافقین ذره ای شرف ندارند.
کد خبر: ۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳ - 22February 2014

سیاستمداران حامی منافقین، شرافت ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سعد المطلبی مشاور نخست وزیر عراق و عضو شورای استان بغداد با انتقاد از کشورهای حامی منافقین اظهار داشت: علت تأخیر خروج این گروه از عراق، پایبند نبودن کشورهایی است که پیش از این برای پذیرش آنان اعلام آمادگی کرده بودند.

المطلبی با حمله به سیاستمدارانی که از منافقین دفاع می کنند، افزود: برخی سیاسیون که پول هایی را از گروهک تروریستی خلق (منافقین) دریافت کرده اند نه تنها از آن گروه دفاع می کنند بلکه به نیابت از منافقین عمل می کنند.

این تحلیل گر سیاسی عضو ائتلاف دولت قانون ضمن اشاره مجدد به علل نپذیرفتن منافقین توسط کشورهای دیگر خاطرنشان کرد: این مسئله می تواند به دلیل فشارهای بین المللی یا تردید آن کشورها باشد و متأسفانه تعهدات گذشته ما که توانستیم به آنها عمل کنیم به دلیل پا پس کشیدن این کشورها متوقف شده است.

وی بر ضرورت کمک سازمان ملل در حل این موضوع تأکید کرد و گفت: سازمان ملل متحد به عراق تعهد داده است تا در اخراج این گروه از کشور به بغداد کمک کند.

المطلبی با انتقاد شدید از سیاستمداران عراقی که از گروهک منافقین حمایت می کنند افزود: این سیاستمداران ذره ای شرف ندارند. آنان با دریافت پول از این گروه، آن اموال را علیه ملت عراق به کار می گیرند، متأسفانه این اشخاص نه تنها مدافع منافقین هستند بلکه به نیابت از آنها عمل می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار