هفتاد و نهمین شماره امتداد منتشر شد

معراج، بی‌سیم‌چی، کمک‌های مردمی نیز از دیگر بخش‌های این ماهنامه هستند و از این شماره بخش دیگری به نام «صدای پای عکس‌ها» نیز به نشریه اضافه شده است.
کد خبر: ۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 16July 2013

هفتاد و نهمین شماره امتداد منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این شماره مطالبی با عناوین رابطه تشکیل دولت امتداد و آلبومهای خاک خورده، معرفی شهید محمدتقی ابوسعیدی، نالههای زنجیر، شلمچه، صدایی که همچنان میخواند، زندگی در شعلههای جنگ، ریهاش پر از باروت بود نه بنزین به چشم می خورد.

اقتصاد مقاومتی، مقاومت اقتصادی، هلیکوپتر عراقی که بالای سرم رسید، از جا بلند شدم، مسافر، دژ تمامیت ارضی آوردگاه حماسهی سیاسی، بوی نفت در سالن فرهنگ، سعادت و شقاوت در مه فتنه و حماسه 23 تیر 58 مریوان از دیگر مطالبی است که در این شماره به چاپ رسیده است.

همچنین نشریه امتداد در این شماره در قالب پرونده ای با عنوان «عشق بدلی» به موضوع شهید منوچهر پلارک و حواشی مربوط به آن که چند سالی است ایجاد شده، پرداخته است. قبر همهی شهدا بوی عطر میدهد، شهید عطری در فضای مجازی، عقل مقدس در هجوم عشق بدلی، عطری از جنس بازار و به هوش باشیم، فضیلت محور است نه کرامت، از جمله مطالب این پرونده هستند.

 معراج، بیسیمچی، کمکهای مردمی نیز از دیگر بخشهای این ماهنامه هستند و از این شماره بخش دیگری به نام «صدای پای عکسها» نیز به نشریه اضافه شده است.

این ماهنامه به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی هنری طلایهداران نور آفاق و مدیر مسئولی جواد پاسبانیان منتشر میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار