مهدی فرجی مطرح کرد

افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس درسال 93

مدیرشبکه یک سیما گفت: گروه تلویزیونی شاهد با تولید انیمیشن در مورد شهداء شرایط انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را به کودکان و نوجوانان فراهم کند.
کد خبر: ۱۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ - 23February 2014

افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس درسال 93

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهدی فرجی، محمد کاظم کاظمی ، حبیب اله والی نژاد و خدیجه محرابی صبح امروز مورخه چهارم اسفند، از آرشیو های دیداری و شنیداری و همین طور بخش های مختلف اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید بازدید کردند.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در حاشیه این بازدید از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: ایجاد یک شبکه تلویزیونی با محوریت انقلاب و دفاع مقدس برای کشور بسیار ضرورت دارد و این شبکه تلویزیونی به زودی کارش را به صورت آزمایشی آغاز و برنامههایی را با محوریت انقلاب، دفاع مقدس و بیداری اسلامی پخش میکند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم و یکی از رسالت های حیاتی که برای رسانه ملی تعریف شده است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ، امیدواریم با توان و استعداد بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد و همچنین با توجه به نشستهای اخیر حجت الاسلام محلاتی و مهندس ضرغامی شاهد رویکردهای جدید و کارهای نو در فضای هنری ایثار و شهادت باشیم.

فرجی گفت: گروه تلویزیونی شاهد یکی از اصلیترین گروه برنامه ساز صداوسیما بوده که در زمینه تولید آثار انقلابی و دفاع مقدسی نقش بسیار پر رنگی را تا کنون ایفاء کرده است. امیدوارم که این مجموعه تلاش خود را صد چندان کند و با  تولید انیمیشن در مورد شهدا شرایط انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را به کودکان و نوجوانان فراهم کند ، تولید تله تئاترهای مرتبط با ایثار و شهادت از دیگر اقداماتی است که توقع می رود تولید ان در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار