ادعای تازه آمریکا برای انحراف مذاکرات؛

ایران به‌ زودی موشک بالستیک قاره‌پیما تولید می‌کند

مقامات آمریکایی در کنار برنامه هسته‌ای ایران، اخیرا به مانور رسانه‌ای علیه برنامه موشک‌های بالستیک ایران نیز روی آورده‌اند و آن را خطری برای امنیت خاورمیانه و متحدان خود جلوه می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵ - 24February 2014

ایران به‌ زودی موشک بالستیک قاره‌پیما تولید می‌کند

به گزارش خبرگزری دفاع مقدس به نقل از مشرق، یک مقام امنیتی آمریکا ادعا کرد که ایران تا سال ۲۰۱۵ به موشکهای بالستیک قارهپیما دست پیدا خواهد کرد.

پایگاه "واشنگتن فری بیکن" طی گزارشی در این رابطه م ینویسد: "مایکل فلین" رئیس آژانس امنیت دفاعی آمریکا این اظهارات را در جلسه کمیته سرویسهای مسلح سنا بیان کرده است.

این گزارش ادامه داده است: وی با اشاره به سخنان فرمانده ستاد مشترک آمریکا (نیروهاى زمینى و هوایى و دریایى و تفنگداران دریایى) درباره دستیابی ایران به موشکهای بالستیک قارهپیما در سال 2015، این پیشبینی را مبتنی بر اطلاعات حاصله از روند توسعه این موشکها در ایران دانسته و مورد اعتماد خوانده است.

مقامات آمریکایی در کنار برنامه هستهای ایران، اخیرا به مانور رسانهای علیه برنامه موشکهای بالستیک ایران نیز روی آوردهاند و آن را خطری برای امنیت خاورمیانه و متحدان خود جلوه میدهند.

آمریکاییها تلاش دارند توقف برنامه توسعه موشک بالستیک را نیز به پای میز مذاکرات هستهای بکشند که با مخالفت جدی مذاکرهکنندگان ایرانی مواجه شدهاند.

نظر شما
پربیننده ها