با حضور صفارهرندی برگزار می‌شود

«ستارگان خاک»؛ هفتمین یادواره شهدای مسجد امام سجاد(ع)

یادواره ۵۲ شهید مسجد امام سجاد(ع) با عنوان «ستارگان خاک» ششم اسفندماه ۹۲ در شبستان مسجد امام سجاد(ع) واقع در سه راه فلاح امام زاده حسن(ع) نبش خیابان سجاد شمالی برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ - 24February 2014

«ستارگان خاک»؛ هفتمین یادواره شهدای مسجد امام سجاد(ع)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هفتمین یادواره شهدای مسجد امام سجاد (ع) با عنوان ستارگان خاک و با قصد توسل جستن به امام و شهدا در محله و مسجد امام سجاد (ع) برگزار میشود.
 
یادواره ۵۲ شهید مسجد امام سجاد (ع) با عنوان ستارگان خاک در روز ششم اسفندماه ۹۲ در شبستان مسجد امام سجاد (ع) واقع در سه راه فلاح امامزاده حسن (ع) نبش خیابان سجاد شمالی برپا میشود.

قرائت قرآن مراسم توسط قاری بین المللی کریم منصوری انجام خواهد شد و در ادامه محمد حسین صفار هرندی (وزیر ارشاد اسبق) به سخنرانی میپردازد.

شعرخوانی صابر خراسانی در وصف شهدا از دیگر برنامههای این مراسم خواهد بود. همچنین تقدیر از خانواده شهدا و اجرای سرود از قبیل این برنامههاست.
 
این یادواره باحضور مسئولین منطقه وخانوادههای معظم شهدا و ایثارگران برگزار میشود. از جمله مجموعه برنامههای این یادواره شهدا، مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا با همت نمازگزاران و بسیجیان و دعای روح بخش کمیل پنجشنبه بعد از نماز مغرب وعشا است. در این برنامهها سفر زیارتی قم و جمکران به همراه دیدار خانوادههای شهدا با مراجع عظام تقلید حضرت آیت الله جوادی آملی نیز در نظر گرفته شده است.
 
منطقه ۱۷ تهران ۴۰۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است که ۵۲ شهید سهم محله ومسجد امام سجاد (ع) میباشد.

نظر شما
پربیننده ها