رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران در آيين گراميداشت«روز جانباز»:

کد خبر: ۱۲۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۳ - 29July 2009
به گزارش سايت ساجد به نقل از ايسنا ، وي گفت: قطعا براي آن‌كه بتوانم خدمتگزار خوبي براي شما باشم، همكاري و همفكري و راهنمايي شما كارساز است تا بتوانيم مشكلات موجود را به تدريج برطرف سازيم و اگرچه خدماتي كه ارايه مي‌شود پاسخگوي ايثاري كه برادران ما در جبهه‌ها كردند، نيست، ولي به هرحال اميدواريم بخش كوچكي از مشكلات را جبران كند.

او اظهار كرد: قطعا همكاران من در بنياد شهيد و امور ايثارگران خدمتگزار خوبي براي جانبازان و ايثارگران خواهند بود و به طور قطع من تحمل نخواهم كرد طعنه‌هايي را كه خداي ناكرده برخي از افراد نفهميده و نسنجيده با كلام‌شان بر دل جانبازان مي‌نشانند.

زريبافان گفت: ممكن است در برخي اوقات ما به دليل كمبود امكانات نتوانيم وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهيم ولي اين دليل نمي‌شود كه با برخورد نامناسب و كلام نامطلوب و ااقدام نسنجيده موجب رنجش بهترين بندگان خدا شويم.

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران تأكيد كرد: معتقدم تكريم بهترين بندگان خدا بسياري از آلام جانبازان ما را التيام مي‌دهد. درواقع نقش برخورد خوب و خدمتگزاري صادقانه بسياري از آلام دوستان ما را التيام مي‌دهد و من فكر مي‌كنم كه جانبازان عزيز از خدمتگزاران خودشان بيش از هرچيز برخورد خوب و دوستانه و برخورد خدمتگزارانه را توقع دارند.

وي خاطرنشان كرد: من از دوستانم در بنياد خواهش مي‌كنم كه ضمن اين‌كه تمام توان خود را براي رفع مشكلات عزيزان ما به كار مي‌گيرند، در درجه اول با حسن خلق، با حوصله زياد و با صبر و تحمل زياد به گفتار و درد‌دل‌هاي عزيزان گوش كنند چراكه يك برخورد خوب معمولا 50 درصد، مشكل افراد را حل مي‌كند.

زريبافان در پايان تصريح كرد: بايد عرصه‌اي را فراهم كنيم كه در صورت امكان با حضور چهره به چهره و برخورد نزديك ايفاي مسؤوليت كنيم و در جهت رفع مشكلات قدم برداريم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار