دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد

مشارکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نظرسنجی انتخاب نامزدنهایی جایزه باروت خیس

دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور از مشارکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نظر سنجی انتخاب نامزد نهایی جایزه باروت خیس در وبگاه ها و سایت های خبری تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲ - 26February 2014

مشارکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نظرسنجی انتخاب نامزدنهایی جایزه باروت خیس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سیدمحمدیاشار نادری دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور اظهار داشت: ۳۳پیشنهاد به عنوان کاندیدای دریافت دومین جایزه بین المللی به هیئت انتخاب داوران جشنواره ملی سرزمین نور رسیده بود که ۲۰بهمن، ۶نامزد معرفی شدند که نام های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، شیمون پرز رئیس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی، تاریا کرونبرگ رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا، جان کری وزیر امورخارجه ایالات متحده آمریکا، بان کیمون دبیرکل سازمان ملل متحد، باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا در میان آن ها، به چشم می خورد. 

وی ادامه داد: نتیجه نظر سنجی پایگاه های اطلاع رسانی بسیج مستضعفین(basij.ir) و سرزمین نور(sarzaminenoor.ir) در طول این دو هفته بیانگر مشارکت بیت از ۱۰۰هزار نفر از مردم تا به امروز در این نظر سنجی بوده است. 

نادری تصریح کرد: افتتاحیه جشنواره ملی سرزمین نور قرار است در ۲۰اسفند ماه همزمان با روز ملی راهیان نوربه مدت ۱۰شب در شهر خرمشهربا حضور یکی از سران سه قوه با رویکرد استان محوری و میزبانی خود استان هایی که آثار جشنواره را جمع آوری و به دبیر خانه مرکزی جشنواره ارسال کرده اند، برگزارشود. 

بنابراین گزارش، از مردم کشورمان خواسته شده است که تا پایان اعلام نامزد نهایی جایزه باروت خیس، در نظر سنجی پایگاه های خبری سازمان بسیج مستضعفین و سرزمین نور شرکت کنند و یک نفر را از میان اسامی ۶نامزد جایزه بین المللی باروت خیس یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به عنوان نامزدنهایی، پیشنهاد کنند. 

یادآور می شود؛ جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا میکنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان میسازند، اهداء شود که سال گذشته همسر اوباما با اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو، پرده از سیاسی بودن هالیوود برداشت و این جایزه را از آن خود کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار