حجت الاسلام مسعود عالی عنوان کرد

ترویج اسلام هراسی، توطئه دشمن در برابر ملت ایران است

مدیر مرکز جامع علوم اسلامی قم گفت: توطئه اسلام هراسی و ایران هراسی که از سوی دشمنان اسلام و نظام در دنیا گسترش یافته، ناشی از وحشت و ترس آن‌ها از گرایش فزایندۀ مردم به دین اسلام است.
کد خبر: ۱۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸ - 01March 2014

ترویج اسلام هراسی، توطئه دشمن در برابر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین"شیخ مسعود عالی" مدیر مرکز فقهی تخصصی جامع علوم اسلامی قم در یازدهمین یادوارۀ سردار شهید حاج محمد حسین کریمپور و ۲۰۰ شهید غرب زاهدان با اشاره به اینکه انقلاب ایران زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: امام خمینی(ره) در راه اعتلای اسلام سه گام مهم را مدّ نظر داشتند که نخستین آن برافراشته کردن پرچم اسلام جهت زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است که با استقرار نظام جمهوری اسلامی این مهم تحقق یافت.

وی در ادامه با استناد به فرمایشات ائمه اطهار(ع) در مورد ایرانیان مسلمان اظهار داشت: اهل بیت(ع) نگاه ویژه و خاصی به ایرانیان داشتند و حتی پیامبر عظیم الشأن اسلام در این رابطه فرمودند: ایرانیان در آخرالزمان زمینه ساز ظهور فرزندمان مهدی(عج) خواهند بود.

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه بیداری اسلامی دومین قدم امام در راه رسیدن به آرمانهای اسلام بود، افزود: گرچه حضرت امام(ره) در قید حیات نیستند اما با آگاه سازی مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان زمینه بیداری اسلامی را فراهم کردند بگونهای که روز به روز در حال گسترش و ترویج است.

وی گسترش معنویت خواهی در جهان را بعنوان سومین گام مورد نظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تبیین کرد: گرایش روز افزون مردم جهان بویژه غربیها و آمریکاییها به دین مبین اسلام نشان دهنده گسترش معنویت خواهی در دنیا است.

مدیر مرکز فقهی تخصصی جامع علوم اسلامی گفت: توطئه اسلام هراسی و ایران هراسی که از سوی دشمنان اسلام و نظام در دنیا گسترش یافته، ناشی از وحشت و ترس آنها از گرایش فزایندۀ مردم به دین اسلام است.

قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و پیام علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر برنامههای این آیین بود.

همچنین تصویر سردار شهید کریمپور طراحی شده با تربت پاک کربلا از آثار "رمضان نورا" هنرمند استان به فرزند این شهید اهدا شد.

در ادامه مراسم حاج "صادق آهنگران" مداح اهل بیت(ع) با مداحی و نوحه خوانی و قرائت سرودههای دوران هشت سال دفاع مقدس فضای معنوی و روحانی خاصی به مجلس داد.

سردار شهید کریمپور در سال ۱۳۳۱ دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۵ در جبهههای جنگ در مصاف با رژیم بعثی صدام به فیض شهادت نایل آمد.

این مراسم با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان، روحانیون و مسئولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم در مسجد آزادگان این شهر برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار