شنبه، 17 اسفند صورت می‌گیرد

رونمایی از کتاب "همت" در سرای اهل قلم

کتاب زندگی‌نامه شهید «محمدابراهیم همت» هفدهم اسفند ۹۲، هم‌زمان با سی‌امین سالگرد شهادت سردار خیبر، در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ - 06March 2014

رونمایی از کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس آئین رونمایی از کتاب "همت"، زندگینامه داستانی شهید محمدابراهیم همت، نوشته «محمد عزیزی» در خبرگزاری ایبنا برگزار می شود.

در این برنامه که با همکاری موسسه خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشر روزگار و انتشارات پلاک هشت برگزار میشود، علی شجاعی صائین، رییس اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن پرویز، قاسمعلی فراست، محمدرضا زایری، علی آقاغفار، سردبیر نشریه کتاب هفته، محمد عزیزی، جمعی از اهل قلم، خبرنگاران رسانهها و برخی از دوستان و همرزمان شهید همت حضور خواهند داشت.

"همت" نخستین زندگینامه داستانی شهید محمدابراهیم همت است. نگارنده برای نوشتن این کتاب 15 سال زمان گذاشته است و در این مدت تمامی اسناد، کتابها، فیلمها و نوارهای صوتی را که درباره زندگی شهید ابراهیم همت منتشر شده مورد مطالعه قرار داده و علاوه بر استفاده از گفتههای خود شهید، از نوشتهها، خاطرات، گفتهها و روایتهای خانواده نزدیک و دور شهید همت و نیز همرزمان وی نیز بهره برده است.
 
آیین رونمایی از "همت" از ساعت 15 شنبه، 17 اسفند 92 در سالن اصلی سرای اهل قلم برگزار میشود.
 
"سرای اهل قلم" در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجهنصیر، شماره دو، طبقه دوم واقع است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار