فرمانده قرارگاه راهیان نور در مشهد:

مقابله با جنگ نرم نیازمند تفکر بسیجی است/ واهمه دشمن از راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور در مشهد با تاکید بر اینکه امروز دشمن از راهیان نور واهمه دارد گفت: مقابله با جنگ نرم و توطئه دشمنان نیازمند تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰ - 14August 2013

مقابله با جنگ نرم نیازمند تفکر بسیجی است/ واهمه دشمن از راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی فضلی دقایقی پیش در نهمین همایش سراسری مدیران کانونها و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان در محل مرکز تربیت معلم شهید هاشمینژاد اظهار کرد: گرامی میدارم یاد و خاطره 4900 شهید معلم و 36 هزار دانشآموز را که به فرمان امام خود لبیک گفتند.

وی با اشاره به سالروز عملیات عاشورای 3 در منطقه فکه گفت: سال 64 در این مقطع زمانی شرایط سختی بر جبهه حاکم بود و عملیات عمدهای نداشتیم.
 
فضلی افزود: عدهای از فرماندهان جنگ و پاسداران به دیدار امام راحل مشرف شدند و امام فرمودند "به دشمن هجمه کنید. خواب را از چشم دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید". این تعابیر امام راحل برای تمام مقاطع زمانی قابل کاربرد بوده و جنگ نرم امروز شامل آن میشود.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جنگ نرم امروز نیازمند مجاهده جدی است اظهار داشت: ابعاد جنگ نرم با جنگ سخت متفاوت بوده و باید بدانیم این جنگ به ما تحمیل شده و ولیامرمسلمین بیش از 2 دهه نسبت به جنگ نرم به ما هشدار دادهاند.
 
فضلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از 2 دهه گذشته از جنگ نرم با عنوان هجمه فرهنگی، شبیهخون فرهنگی، براندازی فرهنگی، ناتوی فرهنگی و در نهایت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یاد کردند و متاسفانه در این مدت زمان از ما غفلت نسبت به این مسئله مشاهده شد.
 
فرمانده قرارگاه راهیان نور ترویج اخلاق اسلامی را راه جذب فرهنگیان به سازمان بسیج توصیف کرد و گفت: امروز در شرایطی به سر میبریم که نیازمند به مقابله با جنگ نرم نیازمند تفکر بسیجی هستیم و باید فرهنگیان، دانشآموزان و تمام اقشار به بسیج و تفکر بسیجی بپیوندند.
 
فضلی دروس آمادگی دفاعی و اردوی راهیان نور را 2 نقطه قوت در مقابله با جنگ نرم خواند و افزود: امروز دشمن نسبت به اردوهای راهیان نور و آمادگی رزمی دانشآموزان واهمه داشته و از همین حیث میخواهد با هجمههای فرهنگی بر جوانان و دانشآموزان انصراف نسبت به حضور در این 2 صحنه ایجاد کند تا به این وسیله عقدهگشایی خود را اثبات کند.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه امروز از 14 هزار معلم که درس آمادگی و دفاعی را در مدارس تدریس میکنند فقط 28 نفر عضو گروه آمادگی دفاعی و متخصص هستند؛ به دنبال حضور نیروهای متخصص و عضو گروه آمادگی دفاعی در مدارس برای تدریس این واحد درسی هستیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار