حجت الاسلام مصلحی:

دشمن درصدد است اهمیت فتنه ۸۸ را کمرنگ کند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: اهدای جایزه باروت خیس به “تاریا کرونبرگ” نقش بیگانگان را درفتنه ۸۸ به مردم یادآوری و لایه های پنهان فتنه را روشن تر می کند.
کد خبر: ۱۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱ - 06March 2014

دشمن درصدد است اهمیت فتنه ۸۸ را کمرنگ کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلاموالمسلمین "حیدر مصلحی" رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در گفتوگو با پایگاه اینترنتی سرزمین نور با اشاره به اینکه امروز دشمن در صدد است تا با کمک عوامل نفوذی خود و با استفاده از برخی رسانه هایی که در اختیار دارد اهمیت فتنه ۸۸ را در افکار عمومی کمرنگ و یا به فراموشی بسپارد، اظهار کرد: اهدای جایزه باروت خیس به “تاریا کرونبرگ” نقش بیگانگان را درفتنه ۸۸ به مردم یادآوری و لایه های پنهان فتنه را روشن تر می کند.

وی با تاکید به این که ملت ایران خیانت­های فتنه گران در سال ۸۸ را هرگز از یاد نخواهد برد افزود: متاسفانه خسارت هایی که فتنه ۸۸ به نظام و انقلاب واردکرد، کم نیست.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه عده ای فتنه ۸۸ را به اختلاف سلیقه و دعوای دو جناح تعبیر می­ کنند تصریح کرد: این ساده لوحی است" موضوعی که رئیس جمهور آمریکا مورد سوال و سین جین مجلس سنا قرار می گیرد که چرا آمریکا به خواسته هایش در سال ۸۸ در قبال ایران نرسید؟" ما از آن به دعوای دو جناح یاد کنیم.

وی تاکید کرد: تجلیل از "نسرین ستوده" و "جعفر پناهی" دو عامل فتنه توسط هیئت پارلمانی اروپا در اولین روز ورود شان به کشور و قرار گرفتن آن در صدر برنامه های این هیئت نشان داد که غرب به دنبال احیای عوامل فتنه ۸۸ است و از خواسته های خود در قبال جموری اسلامی که به چیزی جز براندازی نظام اسلامی نمی اندیشند، کوتاه نیامده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار