در آستانه اکران فیلم «چ»

تبلیغات تلویزیونی آخرین فیلم ابراهیم حاتمی کیا آغاز شد

در اکران نوروزی سال ۹۳ شاهد رقابت فشرده‌ای بین فیلم‌های «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی، «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی و «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا خواهیم بود.
کد خبر: ۱۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲ - 08March 2014

تبلیغات تلویزیونی آخرین فیلم ابراهیم حاتمی کیا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در اولین جلسه شورای صنفی نمایش که با حضور مجید قاریزاده نماینده شورای عالی تهیه کنندگان، مرتضی شایسته نماینده کانون پخش کنندگان، سیدجمال ساداتیان نمانده جامعه صنفی تهیه کنندگان، ابوالحسن داودی نماینده کانون کارگردانان و قاصد اشرفی، محمدرضا صابری و غلامرضا فرجی از انجمن سینماداران برگزار شد گزینههای احتمالی اکران نوروزی سینماهای تهران و شهرستانها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فیلمهای سینمایی «خط ویژه» مصطفی کیایی، «چ» ابراهیم حاتمیکیا، «طبقه حساس» کمال تبریزی و «معراجیها» به کارگردانی مسعود ده نمکی برای اکران نورزوی در نظر گرفته شدند که البته «معراجیها» کار اکران خود را کمی زودتر از فیلمهای دیگر آغاز کرد.

طبق برنامه ریزیهای انجام شده اکران سراسری «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا از چهارشنبه ۲۱ اسفند در تهران و شهرستانها آغاز خواهد شد. استقبال بسیار گستردهای که مردم در جشنواره فیلم فجر از این فیلم داشتند و همین طور نام ابراهیم حاتمی کیا به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم باعث شده است تا شرکت پخش فیلم اقدامات گستردهای را برای تبلیغات این فیلم در نظر بگیرد و پخش تیزر تلویزیونی آن را یک هفته زودتر از اکران انجام دهد.

با توجه به استقبال بسیار خوبی که در جشنواره فیلم فجر از فیلم «چ» به عمل آمد انتظار میرود که این فیلم در اکران نوروزی فروش فوق العادهای داشته و بتواند جزو میلیاردیهای سال نود و سه باشد.

چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در جشنواره فیلم فجر چه فیلمهایی را دیده است، پاسخ داد: فیلم «چ» را دیدم که فیلم بسیار خوبی است و از نظر فنی فوقالعاده است، این فیلم بازیگران بسیار خوبی دارد وبه احتمال زیاد در این دوره از جشنواره فیلم فجر برگزیده میشود و جایزه میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار