امیر دادرس در دانشگاه جنگ ارتش عنوان کرد

تفرقه‌افکنی؛ حربه مستکبران برای تسخیر جهان

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دنیای استکبار برای ورود و حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی مشروعیت قائل شده و برای تسخیر جهان اقدام به تفرقه‌افکنی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 10March 2014

تفرقه‌افکنی؛ حربه مستکبران برای تسخیر جهان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم دانشآموختگی دانشجویان دورههای 23 و 7 حرفهای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر «محمدحسین دادرس» معاون هماهنگکننده ارتش و جمعی از فرماندهان و مقامهای عالیرتبه نظامی در دانشگاه جنگ برگزار شد.

امیر دادرس طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که امروز در بین سربازان امام زمان(عج) نیروهای مسلح قرار دارم. با توجه به اینکه این مراسم همزمان با ایام فاطمیه است، امیدوارم که از این بانوی بزرگ اسلام به جهت داشتن سیرهی امابیها(س) در زندگی خود بتوانید یگانهای ارتش را نورانی کنید.

وی در بیان کلامی از حضرت زهرا(س) گفت: ایشان میفرمایند خداوند اطاعت از ما اهل بیت(ع) را سبب برقرار نظم اجتماعی در امت اسلام و رهبری ما مایهٔ وحدت و در امان ماندن از تفرقه قرار داده است.

معاون هماهنگکننده ارتش تصریح کرد: طبق این گفته آنچه که امروز دنیا و جهان اسلام را آزار میدهد، عدم مصونیت از تهدیدات و برخوردار نبودن از رهبری متبوع است.

وی نداشتن ارتباط با یک رهبر و فقدان هدایتگری عالمانه را به عنوان مانعی در مسیر حرکت مسلمانان و بیداری اسلامی دانست.

دادرس در ادامه با اشاره به نقشههای استکبارگران برای حکومت بر جهان گفت: دنیای استکبار برای ورود و حضور خود در عرصههای مختلف سیاسی و اجتماعی مشروعیت قائل شده و برای تسخیر جهان اقدام به تفرقهافکنی میکند.

معاون هماهنگکننده ارتش در خصوص دخالتهای استکبار در امور داخلی دیگر کشورها تصریح کرد: اتفاقاتی که در کشورهای منطقه رخ داده است توسط استکبار جهانی مصادره شده و در تمام عرصههای آن دخالتهای بیجای استکبار را مشاهده میکنیم. امروز استفاده نامشروع از نیروهای انسانی در جهت تحکیم موقعیت استکبارگران به امری واجب برای آنها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تغییری در رفتار دشمن مشاهده شده است، اظهار کرد: ظهور ارزشهای اسلامی در میان مسلمانان منطقه برای مقابله با طاغوت، آمریکا را بر این داشته که به فضای جنگ نرم ورود پیدا کند، چرا که بیشتر ضربهها را همیشه از این موضع به اسلام و مسلمین زده است.

دادرس با اشاره به خاطرات نگاشته شده توسط یک جاسوس انگلیسی تشریح کرد: در خاطرات یک جاسوس انگلیسی آمده است که پس از ایجاد رابطه انگلیسیها با "محمد بن عبدالوهاب" و شخصیتسازی برای او، استکبار اقدام به چندین برنامه ضداسلامی کرد؛ حمله به ضریح امام حسین(ع) و خراب کردن کعبه از اقدامات این فرد بود. اما امروز اقدامی که وهابیت با مدیریت استکبار جهانی انجام میدهد، تعدیل ارزشهای شیعیان و تسنن است.

معاون هماهنگکننده ارتش افزود: رمز موفقیت ایران اسلامی در اتحاد و یکپارچگیای است که در سایهٔ ارتشی اسلامی که متعلق به امام زمان(عج) است شکل گرفته و ارتش افتخار این را دارد که فرماندهاش مقام معظم رهبری است.

وی در پایان خطاب به دانشجویان دافوس گفت: از شما میخواهم آنچه را که اندوختهاید در صحنهٔ عمل به کار گیرید و در مدیریت خود باید یک مسیر و فرایند عقلایی را طی کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار