امیر ولی‌وند در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس ارتش:

افسران دافوس به هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پاسخ می‌دهند

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دانش‌آموختگان دانشگاه جنگ در عرصه‌های مختلف، آماده هستند تا هر گونه تهدید منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داده و به آن پاسخ دهند.
کد خبر: ۱۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵ - 10March 2014

افسران دافوس به هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم "حسین ولیوند"  فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مراسم دانشآموختگی دانشجویان دورههای 23 و 7 حرفهای این دانشگاه اظهار کرد: تعداد 270 نفر از دانشآموختگان دورههای 23 و 7حرفهای دافوس با گرایش مدیریت دفاعی در علوم هوایی، زمینی، پدافند هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی از بین  افسران ارتش، سپاه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و دانشجویان کشورهای دوست و همسایه  انتخاب شدهاند.

وی افزود: دانشآموختگان دانشگاه جنگ در عرصههای مختلف از جمله طرحریزی اطلاعات، عملیات، آماد و پشتیبانی، نیروی انسانی، حرکات آفندی و پدافندی در سطوح تیپ، لشکر و با تلفیق دروس جنگهای نامنظم پدافند غیرعامل و جنگهای آبی خاکی آماده هستند تا هر گونه تهدید منطقهای و فرا منطقهای را مورد بررسی قرار داده و به آن پاسخ دهند.
 
امیر ولیوند تصریح کرد: دانشجویان با نواندیشی و تفکرات جدید  طبق فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری فعالیت میکنند و برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند متعال پیش میروند.
 
فرمانده دافوس ارتش در پایان گفت: فارغالتحصیلان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش افسرانی ولایی، ارزشی، خلاق، شجاع، تصمیمساز و تصمیمگیر در عرصههای مختلف نبرد هستند.
نظر شما
پربیننده ها