آغاز اکران فیلم سینمایی «چ» با فروش 15 میلیونی در روز نخست

فیلم سینمایی «چ» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که از شب گذشته اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان آغاز کرد، در اولین روز اکران خود فروشی ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 13March 2014

آغاز اکران فیلم سینمایی «چ» با فروش 15 میلیونی در روز نخست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم سینمایی «چ» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا که از شب گذشته اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان آغاز کرد، با نمایش در ۱۴ سینمای تهران توانست فروشی ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کند.

بر پایه این گزارش، سینماهای نمایش دهنده این فیلم در حال افزایش است و به زودی تعداد سینماهای آن در تهران افزایش خواهد یافت. پیشبینی میشود که با افزایش تعداد سینماها و آغاز تعطیلات آخر هفته فروش این فیلم روندی رو به رشد داشته باشد.

فیلم سینمایی «چ» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین در بخشهای مختلف شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه میشوند تا به اوضاع و امور سرکشی کنند. در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی تنها مدافعین شهر پاوه محسوب میشوند. «چ» روایت ۴۸ساعت از زندگی دکتر مصطفی چمران در قائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

در آخرین اثر ابراهیم حاتمیکیا بازیگرانی نظیر فریبرز عربنیا، مریلا زارعی، سعید راد، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی سروستانی، امیررضا دلاوری، اسماعیل سلطانیان و ... به ایفای نقش پرداختهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار