حجت الاسلام محمدی گلپایگانی:

سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رمز حمایت از نظام سوریه و دولت بشار اسد این است که سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 15March 2014

سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمد محمدی گلپایگانی" رئیس دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در آیین افتتاح پروژههای سفر مقام معظم رهبری در کنگان با ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب به مردم استان بوشهر و تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایتهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدارج ترقی را یکی پس از دیگری و به شکل جهشی طی کرده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی استان بوشهر را دیار مجاهدان و خطه دلاور پرور خواند و خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر مردمانی ولایتمدار و پیرو رهبری هستند و همواره این مسئله را به اثبات رساندهاند.

وی با اشاره به همدلی مردم و مسئولان استان بوشهر یادآور شد: هماهنگی و همدلی موجود بین مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر بسیار خوب و قابل تقدیر است و برای این نعمت باید شکرگزار خدا باشیم.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جایگاه حوزههای علمیه اشاره کرد و افزود: بدون تردید حوزههای علمیه به عنوان بزرگترین مرکز نشر معارف اهل بیت(ع)، بساط استکبار را در هم پیچیدهاند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی یادآور شد: دنیای استکبار با حوزهها به دشمنی برخاسته، چرا که بزرگان ما از این حوزهها برخاستند و بساط دنیای استکبار با یک فتوای میرزای شیرازی در هم ریخت و این ناشی از عظمت علماست.

وی افزود: گسترش حوزههای علمیه کاری نیک است که به امر مقام معظم رهبری در سراسر دنیا در حال انجام است و ما در آمریکا، انگلیس و در شرق دور هم حوزه علمیه داریم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه شیاطین تکفیری خطری بزرگ برای جهان اسلام از جانب استکبار جهانی هستند ابراز کرد: آنها نه سنی میشناسند و نه شیعه و هر کسی را که کوچکترین گناهی مرتکب شود خواه مسلمان و خواه غیر مسلمان ریختن خونش را مباح میدانند و این کارها با فتوای برخی علمای خودفروخته انجام میشود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اوضاع سوریه و بشار اسد افزود: رمز حمایت از نظام سوریه و دولت بشار اسد این است که سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص ذخائر عظیم نفت و گاز ایران نیز گفت: انقلاب اسلامی لقمه چرب و نرمی را از دهان دشمنان گرفته و بدون تردید آینده دنیا به انرژی وابسته است و اگر روزی نفت و گاز ما به پالایشگاههای آنها نرسد آنها فلج میشوند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: رگ حیات آنها در دستان ماست و به فرموده امام (ره) اگر آنها بخواهند مزاحم دین ما شوند ما دنیایشان را بر سرشان خراب میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها