سردار حاجی‌زاده:

هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵ - 26May 2013

هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ "امیرعلی حاجیزاده" فرمانده  نیروی هوافضای سپاه پاسداران،  در حاشیه مراسم تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشکهای دوربرد زمین به زمین به سپاه اظهار داشت: تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، درس قدرتمندی در برابر دشمنان را برای دفاع از ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ما آموخت.

وی با بیان اینکه همواره شاهد پایمال شدن حقوق کشورهای ضعیف توسط نظام سلطه بودهایم، افزود: با بهرهگیری از تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس توانستهایم در زمینه تولید انواع مختلف موشکها و تجهیزات جانبی آنها شاهد فتح قلههای موفقیت باشیم.
 
فرمانده هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه تحویل انبوه موشکها و سکوهای پرتاب آنها امروز برای ما امری عادی و تکراری شده است، خاطرنشان کرد: تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشکهای دوربرد زمین به زمین به نیروی هوافضای سپاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تنها بهانهای برای تقدیر و تشکر از زحمات حماسهسازان و اقتدارآفرینان نیروی هوافضای سپاه و سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور است.
 
وی در پایان با تأکید بر ارتقای سطح آمادگیهای نظامی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار