رئیس بسیج سازندگی بوشهر خبر داد

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به مجریان طرح‌های اقتصادی ‌بوشهر

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر امسال یکصد میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان اجرای طرح‌های تولیدی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 21March 2014

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به مجریان طرح‌های اقتصادی ‌بوشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ذوالفقار عباسی فر با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: طرحهای اقصاد مقاومتی در بخشهای اقتصاد خرد، بن بست شکنی، توجه به ظرفیتهای استعدادها و قابلیتهای بومی، استقلال اقتصادی و ایجاد زمینههای اعتماد به نفس و خودباوری اجرا میشود.

وی با بیان اینکه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی فعال شده تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه جهاد اقتصادی استان بوشهر با شرکت سازمانها و دستگاههای متولی در امر تولیدات بهویژه صنایع دام و طیور فعال شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه طرحهای اولویتدار متناسب با اقلیم استان شناسایی شده است افزود: تاکنون به متقاضیان پرورش مرغ بومی، تولید قارچ، پرواربندی دام سبک و سنگین در شهرستانهای استان بوشهر ضمن  آموزش به آنان دربخشهای تولیدی  تسهیلات لازم پرداخت شده است.

عباسیفراز پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی تولیدی خبرداد و گفت: این تسهیلات که با بهره کم پرداخت شده سبب برپایی 500 کارگاه تولیدی در زمینههای تولید عسل، محصولات گلخانهای، پرورش و پروار بندی دام، تولید و پرورش قارچ و پرورش طیور شده است.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال یکهزار نفر فراهم شده خاطرنشان کرد: با اجرای این طرحها ضمن کاهش وابستگی و حمایت اصولی از تولید ملی از مصرف گرایی  پرهیز شده و زمینه اصلاح الگوی مصرف فراهم شده است.

نظر شما
پربیننده ها