«فقط خدا!...» روانه بازار کتاب شد

کتاب «فقط خدا!...» مجموعه خاطرات روایت شده از سردار جانباز 70 درصد، محمد امین امینی دهاقانی منتشر شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 24March 2014

«فقط خدا!...» روانه بازار کتاب شد

فاطمه علیپور دهاقانی نویسنده کتاب «فقط خدا!...» در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: شهید محمد امین امینی از سرداران شهید استان اصفهان بود که در عملیاتهای بزرگی نظیر فتح خرمشهر، حصر آبادان، فتح پادگان حمید و عملیات بدر و.... شرکت داشته و نهایتاً در عملیات بدر از ناحیه سر و نیمه سمت راست بدن دچار آسیب میشود.

وی ادامه داد: سردار امینی پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت و عوامل شیمیایی در بیمارستان «بقیه الله تهران» به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر «اصفهان» در جوار دیگر همرزمان و دوستانش آرمید.
 
این نویسنده دفاع مقدس افزود: کتاب «فقط خدا!...» نیز مجموعه خاطرات روایت شده از سردار جانباز ۷۰ درصد شهید محمد امین امینی است که پس از یک سال تلاش و کوشش به رشته تحریر در آمده است.
 
علیپور دهاقانی خاطرنشان کرد: نام این کتاب بر گرفته از تکه کلام خود این شهید بزرگوار در زمان حیات و همینطور اولین تکه کلامی که وی بعد از مجروحیت بیان میداشتند، انتخاب شده است.
 
وی بیان داشت: کتاب «فقط خدا!...» در قالب روایات کوتاه و در بردارنده بیش از ۱۳۰ خاطره از خانواده، دوستان و همرزمان شهید برای مخاطبین نگاشته شده است.
 
یاد آور میشود کتاب «فقط خدا!...» در سال ۹۳ و در تیتراژ ۱۰۰۰ از سوی نشر دارخوین اصفهان به تازگی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار