جانشین مرزبانی ناجا:

صلح و دوستی از پیامهای حضور امام خامنه ای در مناطق عملیاتی است

سردار احمد گراوند گفت: حضور امام خامنه ای در منطقه عملیاتی دارخوین حاوی پیام و صلح و دوستی برای همسایگان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 29March 2014

صلح و دوستی از پیامهای حضور امام خامنه ای در مناطق عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، سردار احمد گراوند با اشاره به پیامهای متعددی حضور امام خامنهای در منطقه عملیاتی دارخوین گفت: یکی از پیامهای این حضور پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار ایران از هرگونه دست درازی کشورهای متجاوز جلوگیری کرده است ادامه داد: قدرت نظامی و امنیتی ایران باعث شده تا دشمنان جرات کوچکترین تعرضی به کشور را نداشته باشند.

این مسئول مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به وضعیت مرزبانان ربوده شده گفت: هنوز خبر قطعی مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان دریافت نکردیم.

سردار گراوند برهمین اساس اضافه کرد: با استفاده از راههای دیپلماتیک به امید خدا این مشکل حل خواهد شد و در صورت به بن بست خوردن راه حل دیپلماتیک، جمهوری اسلامی ترسی برای استفاده از راه حلهای دیگر نخواهد داشت.

وی در خاتمه با بیان اینکه مرزهای ایران اسلامی در امنیت کامل به سر میبرند افزود: امنیت مرزهای سراسر ایران با همت فرزندان ایران اسلامی به صورت کامل فراهم شده است و هیچ موجود خارجی امکان تهدید امنیت مرزهای ایران را ندارد.

نظر شما
پربیننده ها