سردار دکتر احمدی مقدم عنوان کرد

تلاش وصف ناپذیر و استفاده از شعور جمعی، اولویت‌های ناجا در سال ۹۳

فرمانده نیروی انتظامی استفاده از عقل، فکر و شعور جمعی را هموار کننده راه موفقیت دانست و گفت: سال ۹۳ سال خوبی برای نیروی انتظامی است و امیدواریم بتوانیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش وصف ناپذیری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 30March 2014

تلاش وصف ناپذیر و استفاده از شعور جمعی، اولویت‌های ناجا در سال ۹۳

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در نهمین جلسه کمیسیون عملیات قرارگاه نوروزی در استان فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و ورق خوردن برگ دیگری از دفتر عمر همگان، اظهار داشت: مجاهدت در راه خدا و خدمت خالصانه دو عنصر مهمی است که اگر همواره مدنظر باشد، در مسیر حرکت به سمت موفقیت و امتحانات الهی میتوانیم، سرافراز باشیم.

وی ادامه داد: خداوند همواره در مقابل خطرات، حافظ ما است و باید بدانیم که اگر بر اساس اراده حضرت حق عمل کنیم، وعده خداوند در تحقق پیروزی حتمی است؛ هرکس عمل صالح انجام دهد بر اساس نص قرآن به حیات پاکیزه میرسد و نباید تردید داشت که خدمت در نیروی انتظامی اقدامی خداپسندانه است و باید قدردان و شاکر آن باشیم.

فرمانده ناجا استفاده از عقل، فکر و شعور جمعی را هموار کننده راه موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: از تمام همکاران خودم در ناجا که برای آسایش مردم، تلاش میکنند، قدردانی میکنم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز، افزود: نور بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) باعث روشن شدن ظلمتها میشود و اشکهای ما بر ایشان به دلیل کوتاه بودن دستمان از دامن این بانوی بزرگوار اسلام است.

سردار احمدی مقدم تاکید کرد: امام خمینی (ره) با حضور خود راه نجات را به ما نشان داد و امروز ملت بر مسیر ولایت فقیه در حرکت بوده و بدنبال ایجاد آسایش و رضایتمندی مردم، هستند.

وی سال ۹۳ را سالی خوب برای نیروی انتظامی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمامی مشکلات را مرتفع کرده و تلاش وصف ناپذیری داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار