استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده شهید دانایی‌فر دیدار کرد

استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زابل و جمعی از مسئولان شهرستان زابل در بازدید از منطقه سیستان با خانواده شهید دانایی‌فر دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 05April 2014

استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده شهید دانایی‌فر دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از منطقه سیستان، در بدو ورود ضمن دلجویی از خانواده شهید داناییفر اظهار کرد: پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده، مسیر خودش را طی میکند و ما تلاشهای لازم را برای انجام میدهیم و امیدواریم این تلاشها نتیجهبخش خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید بر عزم جدی و پیگیری و ادامه راه این شهید که از طلایه داران امنیت در منطقه بود، تأکید کرد.
 
وی اظهار کرد: شهادت هدیه الهی است که نصیب مردان خدا میشود و بهطور یقین خون شهدا سبب آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران میشود و امنیت امروز حاصل برکت خون همین شهدا است.
  
هاشمی تصریح کرد: قطع به یقین بدانید که پیگیریهای لازم برای گرفتن حق این شهید و سایر شهدای عرصه امنیت و اقتدار از مزدوران خودفروخته گرفته میشود و آنان به سزای اعمال ننگینشان میرسند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان این دیدار بر عزم جدی دولت برای تثبیت امنیت نقاط مرزی بهویژه استان سیستان و بلوچستان و از بین بردن خرده شرارتها تأکید کرد.
 
فرماندار زابل و جمعی از مسئولان شهرستان زابل نیز در بازدید از منطقه سیستان استاندار را همراهی میکردند.
نظر شما
پربیننده ها