واکنش تلویزیون رژیم‌صهیونیستی به ساخت انیمیشن ایرانی "پیام راشل کوری"

چندی پیش شبکه دو تلویزیون اسرائیل بخشی از انیمیشن "پیام راشل کوری" را پخش کرده و آن را سناریوی نظامی غافلگیرانه ایران نامید و سپس تحلیل‌های متعددی بر روی آن در رسانه‌ها منتشر شد.
کد خبر: ۱۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱ - 08April 2014

واکنش تلویزیون رژیم‌صهیونیستی به ساخت انیمیشن ایرانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، چندی پیش شبکه دو تلویزیون اسرائیل بخشی از انیمیشن "پیام راشل کوری" را با حذف نام اثر و گروه سازنده آن پخش کرد و آن را سناریوی نظامی غافلگیرانه نامید و معترض به ساخت آن شد.

این در حالی است که این انیمیشن بر اساس سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که "اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند ایران تلآویو و حیفا را با خاک یکسان میکند" توسط گروه انیمیشن سازی فاطمه الزهرا(س) و با بودجه کاملا شخصی به کارگردانی "فرهاد عظیما" ساخته شده است.

همچنین در پی پخش این انیمیشن از تلویزیون اسرائیل یک سایت اسرائیلی نیز به تحلیل آن پرداخته و نوشت: ویدئوی جدید ایران سناریوی نظامی غافلگیرانهتری را نسبت به سناریوی قبلی نشان میدهد؛ یک ویدئوی جدید که ظاهرا از سوی ایران تهیه شده، بمبهای هستهای اسرائیل را نشان میدهد، امری چون حریق و قتل عام را ترسیم میکند و حمله ایران به ناو هواپیمابر آمریکایی یواساس آبراهام لینکلن و شهرهای اسرائیل را نشام میدهد.

این سایت افزوده است: ویدئوی کوتاه دیگری که توام با یک موسیقی نظامی است نیز سناریوهای رستاخیز را نشان میدهد که عبارتند از راهاندازی عظیم موشکهای بالستیکی قارهپیما، انفجارهای جتهای جنگی آمریکایی و اسرائیلی در آسمان و از همه غیردوستانهتر تخریب هستهای دولت یهود.

این سایت اسرائیلی همچنین با اشاره به روند مذاکرات هستهای و احضار وزیر خارجه کشورمان به مجلس درباره انکار هولوکاست، نوشته است: در این فیلم آمریکا تشخیص میدهد که ایران قصد متوقفسازی فعالیتهای هستهایاش را ندارد و تصمیم به حمله به ایران و بمباران آنجا میگیرد.

این سایت افزوده است: این فیلم نشان میدهد که جتهای جنگنده امریکایی و اسرائیلی شروع به یورش به ایران میکنند که ارتش ایران در نهایت دشمنان را مغلوب کرده و به عقب برمیگرداند؛ این فیلم با صحنهای آغاز میشود که در آن کلمات هولوکاست همراه با ستاره داوود در زیر آن نمایش داده میشود و با یک انفجار اتمی که همه صحنه را در برمیگیرد به پایان میرسد.
 

نظر شما
پربیننده ها