الجزیره قطر گزارش داد؛

ارتش سوریه کنترل شهر حمص را به دست گرفته است

بعد از حملات روزهای گذشته ارتش سوریه علیه مواضع شورشیان در شهر حمص، نیروهای دولتی توانسته اند کنترل بخش اصلی این شهر که یک سال در اختیار شورشیان قرار داشت را در اختیار گیرند.
کد خبر: ۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶ - 30July 2013

ارتش سوریه کنترل شهر حمص را به دست گرفته است


به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پس از نبردهای روزهای اخیر ارتش و شورشیان سوریه در مناطق مختلف شهر حمص به عنوان یکی از شهرهای بزرگ سوریه و مناطق استراتژیک این کشور، ارتش و نیروهای دولتی سوریه توانسته اند  کنترل بخش های اصلی این شهر را در اختیار خود گرفته و شکست سنگینی به شورشیان وارد نمایند.
 

در حالی که طی روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد فعالیت ها و جنایات شورشیان سوریه در حمص علیه افراد غیرنظامی و همچنین در برخی موارد نیروهای دولتی سوریه منتشر شده بود، با اجرای موفقیت آمیز عملیات های نیروهای ارتش در این شهر، آنها با عقب راندن شورشیان توانسته اند کنترل این شهر را که یکی از پایگاه های اصلی شورشیان محسوب می شد در اختیار خود قرار دهند.


به گزارش "الجزیره" قطر، پس از پیروزی مهم ارتش در القصیر، در روزهای اخیر و پس از نبردهای سنگین با شورشیان، ارتش و نیروهای دولتی سوریه توانسته اند بر مناطق اصلی و قدیمی شهر حمص مسلط شده و کنترل این شهر را که از آغاز بحران در سوریه در اختیار شورشیان قرار داشته است در اختیار گیرند.


گفتنی است که حمص در مسیر اصلی دمشق پایتخت سوریه به سمت شمال و همچنین سواحل سوریه و مناطق علوی نشین قرار دارد و این امر اهمیت این شهر را برای دولت سوریه دوچندان کرده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار